„MK Group“ улаже још пет милиона евра у Хотел „Гранд“ на Копаонику

Компанија „MK Group“ наставља свој инвестициони циклус у Хотелу „Гранд“ на Копаонику са намером да овај престижни хотел задржи лидерску позицију и настави промоцију наше најлепше планине као једне од најзначајнијих туристичких дестинација овог дела Европе. До сада је „MK Group“ у Хотел „Гранд“ и развој дестинације уложила 50 милиона евра, а у новом трогодишњем инвестиционом плану опредељено је више од пет милиона евра за реновирање хотелских капацитета.
Потпредседник компаније „MK Group“ Александар Костић истакао је да се новим инвестиционим циклусом даје нов квалитет Хотелу „Гранд“.
„Хотел ’Гранд’, као бренд, представља лице Копаоника и на челу је развоја целе дестинације. У јеку успешне летње туристичке сезоне започели смо реализацију нових амбициозних планова са циљем да нашим гостима пружимо још квалитетнију услугу у будућности, а да дестинацију додатно промовишемо као центар високог туризма“, нагласио је Костић.
Трогодишњи инвестициони план започет је овог лета реновирањем 58 соба у западном крилу хотела, као и 30 соба у анексу изнад базена. Укупна вредност ове инвестиције је два милиона евра. У 2020. години планирано је комплетно реновирање Wellness&SPA дела хотела, али и унапређење услуга из овог домена. У наредној години планирају се улагања и у F&B сегмент (сегмент хране и пића) и ресторан „Гарден“ у оквиру хотела. Очекивани износ ових додатних инвестиције биће више од три милиона евра.
Хотел „Гранд“ се налази у власништву компаније „MK Group“ већ читаву деценију. То је уједно први хотел чијом је куповином „MK Group“ ушла у област туризма и хотелијерства. Од тада до данас ова дивизија се значајно развила и проширила пословање на луксузне дестинације и хотеле. Подсећамо да је компанија досад уложила 200 милиона евра у ову дивизију, а тренутно у већинском и мањинском власништву поседује 14 хотела са више од 2.500 соба. У наредним годинама циљ је повећање капацитета на 5.000 соба чиме ће се учврстити позиција регионалног лидера када су туризам и хотелијерство у питању.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *