Почетна / Оглашавање / НИС проглашен за најбољи корпоративни бренд на додели признања „Најбоље из Србије“

НИС проглашен за најбољи корпоративни бренд на додели признања „Најбоље из Србије“

Добитници признања “Најбоље из Србије”

Kомпанија НИС добила је другу годину заредом признање за најбољи корпоративни бренд у категорији „Производна добра и пословне услуге“ на свечаној додели награда „Најбоље из Србије“. На манифестацији одржаној у београдском хотелу „Хилтон“ признање је у име НИС-а примио Вадим Смирнов, заменик генералног директора и директор Функције за спољне везе, односе са државним органима и ПР. Признање компанији НИС уручио је Расим Љајић, потпредседник Владе Србије и министар трговине, туризма и телекомуникација.

Посебан значај награде је у чињеници да, поред тржишно-финансијских параметара, о додели признања својим гласовима одлучују потрошачи, као и чланови стручног жирија. Поновно проглашење НИС-а за најбољи корпоративни бренд у категорији „Производна добра и пословне услуге“ за компанију је велика част, али и обавеза да настави предано да ради на унапређењу својих производа и услуга како би изашла у сусрет потребама потрошача и успешно одговорила на све тржишне изазове.

Расим Љајић, потпредседник Владе Србије и Вадим Смирнов, заменик генералног директора НИС и директор Функције за спољне везе, односе са државним органима и ПР

Ово је укупно 4. пут да НИС на такмичењу добија признање као најбољи домаћи корпоративни бренд. Поред тога, компанија је награде „Најбоље из Србије“ добила и за своје два малопродајна бренда – GAZPROM и NIS Petrol бензинске станице.

Акцију „Најбоље из Србије“, у оквиру које се бирају најуспешнији робни и корпоративни брендови на домаћем тржишту, као и најбољи извозници, манифестације и стартап предузећа, организује Привредна комора Србије у сарадњи са Министарством трговине, туризма и телекомуникација.

Манифестација је први пут организована 2004. године под називом „Најбоље робне марке Србије“ да би 2008. године назив био промењен у „Најбоље из Србије“ како би био проширен опсег номинација. Пре овогодишњег циклуса у акцији је номиновано више од 1.700 брендова у различитим категоријама.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *