BEOGRAD – PRESTONICA KULTURE BALKANA

Belef u završnici

Domingo u Beogradu

Na radost brojnih poklonika muzičke umetnosti, ovogodišnji BELEF će se, kako je najavio zamenik gradonačelnika grada Beograda Goran Vesić završiti koncertom velike svetske zvezde, tenora Plasida Dominga

Koncert Plasida Dominga, koji će označiti završnicu BELEF-a biće održan na otvorenom stadionu,,Tašmajdan“, 8. septembra.
Belef nikada nije bio bogatiji do ove godine. Održano je više od 50 koncerata, 46 predstava i više od 20 programa za decu. Festival se zatvara koncertom Dominga, jednog od najvećih svetskih tenora. I Beograd i region zaslužuju takav koncert, – istakao je zamenik gradonačelnika grada Beograda i dodao da je sa njim već potpisan ugovor, te da će Domingo već 5. septembra uveče biti u Beogradu, a dan kasnije će održati probe. Vesić je podsetio na gostovanje Plasida Dominga u Beogradu i to 2014. godine u „Kombank areni“, što je, kako kaže ,,bila senzacija“.
„Verujem da će otvoreni prostor sada dati potpuno drugu dimenziju njegovom nastupu i da ćemo svi uživati.“
Ovom prilikom je posebno istaknuta važnost prevencije povodom virusa Kovid 19, te će na koncert moći da dođu, kako je rečeno, samo vakcinisani, oni koji imaju potvrdu o preležanoj koroni ili oni sa negativnim testom.

DOM KULTURE „STUDENTSKI GRAD“

UMETNOST GLUME I – INSTINKT

U okviru pozorišnog programa Doma kulture „Studentski grad“ organizovana su dva glumačka master klasa a – prema programu – održao ih je Skot Filding, osnivač i direktor Glumačkog studija „Mihail Čehov“ u Bostonu

Proteklih dana, studenti glume, kao i profesionalni glumci bavili su se metodom Mihaila Čehova i, kako je on govorio, „kontinuiranom glumom i improvizacijom“, kao i atmosferom i likovima komada „Čovekov život“, Leonida Andrejeva. Za vreme održavanja drugog master klasa (od 23. do 26. avgusta) prvi put u Beogradu profesionalni glumci i studenti imali su priliku da upoznaju Majsnerovu tehniku, pristup glumi koji je razvio američki pozorišni praktičar Sanford Majsner, čiji je fokus da glumac „prestane da misli“, odnosno da se preispituje i zaboravi svog „kontrolera“ o kome je govorio Stanislavski, već da počne instinktivno da reaguje na svoje okruženje na sceni. Za učešće na glumačkim radionicama u Beogradu prijavilo se oko trideset polaznika, profesionalaca i studenata sa pozorišnih fakulteta i akademija iz Beograda, Novog Sada, Zagreba i Osijeka.

Tekstovi se objavljuju kao deo Projekta sufinansiranog iz budžeta Grada Beograda, Gradske uprave, Sekretarijata za informisanje

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *