БЕОГРАД – ПРЕСТОНИЦА КУЛТУРЕ БАЛКАНА

Белеф у завршници

Доминго у Београду

На радост бројних поклоника музичке уметности, овогодишњи БЕЛЕФ ће се, како је најавио заменик градоначелника града Београда Горан Весић завршити концертом велике светске звезде, тенора Пласида Доминга

Концерт Пласида Доминга, који ће означити завршницу БЕЛЕФ-а биће одржан на отвореном стадиону,,Ташмајдан“, 8. септембра.
Белеф никада није био богатији до ове године. Одржано је више од 50 концерата, 46 представа и више од 20 програма за децу. Фестивал се затвара концертом Доминга, једног од највећих светских тенора. И Београд и регион заслужују такав концерт, – истакао је заменик градоначелника града Београда и додао да је са њим већ потписан уговор, те да ће Доминго већ 5. септембра увече бити у Београду, а дан касније ће одржати пробе. Весић је подсетио на гостовање Пласида Доминга у Београду и то 2014. године у „Комбанк арени“, што је, како каже ,,била сензација“.
„Верујем да ће отворени простор сада дати потпуно другу димензију његовом наступу и да ћемо сви уживати.“
Овом приликом је посебно истакнута важност превенције поводом вируса Ковид 19, те ће на концерт моћи да дођу, како је речено, само вакцинисани, они који имају потврду о прележаној корони или они са негативним тестом.

ДОМ КУЛТУРЕ „СТУДЕНТСКИ ГРАД“

УМЕТНОСТ ГЛУМЕ И – ИНСТИНКТ

У оквиру позоришног програма Дома културе „Студентски град“ организована су два глумачка мастер класа а – према програму – одржао их је Скот Филдинг, оснивач и директор Глумачког студија „Михаил Чехов“ у Бостону

Протеклих дана, студенти глуме, као и професионални глумци бавили су се методом Михаила Чехова и, како је он говорио, „континуираном глумом и импровизацијом“, као и атмосфером и ликовима комада „Човеков живот“, Леонида Андрејева. За време одржавања другог мастер класа (од 23. до 26. августа) први пут у Београду професионални глумци и студенти имали су прилику да упознају Мајснерову технику, приступ глуми који је развио амерички позоришни практичар Санфорд Мајснер, чији је фокус да глумац „престане да мисли“, односно да се преиспитује и заборави свог „контролера“ о коме је говорио Станиславски, већ да почне инстинктивно да реагује на своје окружење на сцени. За учешће на глумачким радионицама у Београду пријавило се око тридесет полазника, професионалаца и студената са позоришних факултета и академија из Београда, Новог Сада, Загреба и Осијека.

Текстови се објављују као део Пројекта суфинансираног из буџета Града Београда, Градске управе, Секретаријата за информисање


Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.