Pronađen proizvod koji mogu koristiti i muškarci i žene

Piše Pavle Ćosić

 

Zrenjanin, 14. jun 2012. godine (Be92) – Mladi naučnik iz Zrenjanina, inače doktorant menadžmenta u Novom Sadu, tridesetogodišnji Rade Radovanović, pronašao je i patentirao proizvod nazvan „Heteromatik“ namenjen i muškarcima i ženama podjednako.
Radovanović je za naš list izjavio da je na ideju došao ponukan saznanjima da su proizvodi poput piva, fudbala, roštilja, riblje čorbe i pasulja isključivo namenjeni muškarcima, dok su filmovi, knjige, likeri, deterdženti za veš i slično isključivo namenjeni ženama.
Posle troipogodišnjeg ispitivanja društvenih okolnosti i tržišta, Radovanović je svoj izum bazirao na osnovnim pretpostavkama zasnovanim na najzastupljenijim reklamama marketinških agencija. „Heteromatik“ bi trebalo da prođe dvogodišnje testiranje u laboratorijama pre nego što dobije dozvolu za proizvodnju i prodaju u supermarketima. Kako funkcioniše „Heteromatik“ zasad je još uvek tajna, ali je Radovanović lakonski izjavio da će proizvod, ukoliko uspešno prođe sva ispitivanja, podjednako zadovoljiti čula i žena i muškaraca, te da će u njegovoj proizvodnji učestvovati samo domaće fabrike kozmetike, piva, hemijskih proizvoda, filmske industrije, alkoholnih pića, mesnih prerađevina, a predviđeno je učešće i nekoliko klanica i sportskih stručnjaka, a prodavao bi se pod sloganom „Svi znaju zašto“.
„Ovo bi mogao postati naš najveći izvozni proizvod koji bi srpsku ekonomiju u potpunosti spasio i otvorio preko milion novih radnih mesta. Osim toga, proizvod ima i širu društvenu funkciju, a to je smanjenje jaza između polova, kao i veće razumevanje za manjinske grupe“, izjavo je Radović.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *