Почетна / Вести / МЕТРО И ЕКИПЕ, РАЗЛОГ ЗА СМЕНУ

МЕТРО И ЕКИПЕ, РАЗЛОГ ЗА СМЕНУ

Одборник ДСС Небојша Бакарец каже да је главни разлог за смену Драгана Ђиласа метро, а Андреја Младеновић каже да је разлог то што „Београдом управљају екипе“.

Он је позвао ДС да „честито и мушки“ поднесе смену градске власти. Бакарец је у расправи о разрешењу Ђиласа у остале разлоге убројао изградњу моста на Ади, реконструкцију Булевара краља Александра, развлашћивање приградских општина, гушење права на реч опозиције у последњих пет година…

„Мост је подигнут мимо Закона о јавним набавкама, на погрешном месту и то тако што је ДС 2003. или 2004. године организовао изложбу после које је 20.000 грађана одабрало најлепши мост, а нису питали колико ће то да кошта“, рекао је Бакарец и додао да је пројекат београдског метроа потпуно погрешан приступ у увођењу шинског саобраћаја.

Коментаришући наводе ДС да се данас одиграва „насилно и рушилачко прекомпоновање власти“, Бакарец је рекао да је то демократија на делу и да је ДС била већина, да је сада мањина и да се ствара нова већина, у чему нема ничег недемократског.

На критике да се сада прекраја изборна воља грађана, Бакарец је подсетио да ДС-у није сметало да се то уради 2003. и 2008. године, када су „почистили ДСС из власти, иако су били на истој изборној листи“.

Бакарец је додао и да први пут за пет година Скупштина града има смисла, јер је до сада гушено право опозиције на реч и из скупштинске сале „ни птица није могла да излети“.

Градска власт је, навео је Бакарец, у Скупштини града одабрала принцип рада као да је градски парламент „проточни бојлер“, а у том периоду је, како тврди, опозицији одузето право на иступање „у медијском сервису Београда“ (Студио Б) у који, како тврди, Београд улаже два милиона евра.

Шеф одборничке групе ДСС у градском парламенту Андреја Младеновић рекао је да се та странка залаже за разрешење Ђиласа и због тога што „у Београду владају екипе, а не институције“.

„Екипа је у урбанизму – знамо како се планови доносе. Екипа гради – један човек може да забрани да се изда грађевинска дозвола за велике објекте“, рекао је Младеновић и додао да је екипа уведена и у наплату карата за градски превоз кроз бус-плус систем.

Младеновић је рекао да Београд није фирма и да њиме не треба да управљају наведене екипе, као и да се радни дан не почиње у „Његошевој улици, него у Скупштини града“.

Он тврди да је градска власт увела централизацију и зауставила легализацију, а критиковао је и начин финансирања Моста на Ади и пројекат изградње београдског метроа.

Према његовим речима, у Београду се гради метро тако што се прво купују вагони, а тек се онда договара ко ће да копа тунеле, гради мостове и колико ће то да кошта.

Младеновић је подвукао да је иницијатива за смену Ђиласа легална и да то није чин рушења, насиља и нечег нелегитимног.

„То је вероватно последња одбрана коју имате. Нема овде никаквог рушења и притисака“, рекао је Младеновић који је додао да је Скупштина града у последњих пет година радила у недемократском окружењу јер, како тврди, ни једна реч опозиције није могла да се чује у медијима.

Он је закључио да је на делу био „потпуни медијски мрак“ и да је ДС била максимално заштићена, али да су сада медији које су контролисали демократе и Ђилас управо њима окренули леђа.

Један коментар

  1. E sad kad ste vlast predali medenom mislite da ste nešto uradili za državu i građane ?
    Zar ste slijepi i ne vidite šta medeni radi, što vam KOSMET i Ustav nisu dovoljani za nauk.
    Što je to sa Vama ???




    0



    0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *