Milorad Bosnić, predsednik Izvršnog odbora „Sava neživotnog osiguranja“ – Dobri rezultati u 2018 – „vetar u leđa“ za još bolje u 2019. godini

Protekla godina bila je veoma uspešna za osiguravajuća društva u Srbiji. Da li ste i koliko zadovoljni poslovanjem „Sava neživotnog osiguranja“?
Na osnovu naših dosadašnjih rezultata 2018. godinu ćemo završiti s premašenim planskim kategorijama i zadržati stabilnu tržišnu poziciju, što govori da imamo razlog da budemo zadovoljni. Ti rezultati su dobra polazna osnova, tj. „vetar u leđa“ za još bolje rezultate u 2019. godini. Konstantna stabilnost i rast našeg društva na profitabilnoj osnovi su važni i za akcionare, i za klijente.
Pored brojnih promena i novina u našem poslovanju, ne treba zanemariti činjenicu da je ojačana privredna aktivnost i ostvareni privredni rast BDP-a od četiri odsto u 2018. godini, svakako, pozitivno uticao na naše poslovanje, kao i na celo tržište osiguranja.
U ovoj godini „Sava“ je uvela nekoliko novina u svojoj ponudi. Koliko su te novine prihvaćene kod klijenata, i koliki je rast premije osiguranja u „Sava neživotnom osiguranju“?
Društvo je, u skladu sa strategijom rasta, unapređenjem poslovanja i sprovođenjem planova digitalizacije poslovnih procesa, kreiralo novi prodajni kanal za Putno zdravstveno osiguranje – Onlajn-prodaja Putnog zdravstvenog osiguranja.
U segmentu onlajn-prodaje broj osiguranika se povećava, čime se potvrđuje da klijenti žele brzu i jednostavnu uslugu.
U 2018. godini smo realizovali i nekoliko projekata u delu IT sektora. Jedan od važnijih je implementiranje novog softvera za sistemsko praćenje planova i realizacije prodaje osiguranja, čiji će proces implementacije biti završen do kraja godine.
A sprovedena je i sertifikacija za sistem menadžmenta bezbednošću informacija prema standardu SRPS ISO/IEC 27001:2014, kao i za sistem menadžmenta kvalitetom prema standardu SRPS ISO 9001:2015.
Do kraja godine završićemo postupak pripajanja „Energoprojekt garanta“ a.d.o. Beograd koji je započet krajem prošle godine.
Prema poslednjim zvaničnim podacima NBS za 9 meseci 2018. godine, ukupna premija osiguranja u Srbiji iznosila je skoro 75 milijardi RSD. U ovom periodu, „Sava neživotno osiguranje“ povećalo je premiju osiguranja za 18,3 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, što je pokazatelj dobro definisane strategije razvoja Društva.
„Sava neživotno osiguranje“ je značajno angažovano u pogledu društveno odgovornog poslovanja, i često imamo priliku da vidimo vaše aktivnosti na delu.
„Sava neživotno osiguranje“, kao društveno odgovorna kompanija, aktivno učestvuje u životu lokalne i šire društvene zajednice. Ostvarujući prihode, deo ostvarenih finansijskih sredstava vraća društvu kroz sponzorstva, humanitarne akcije, donacije, akcije za podršku kulturnih i sportskih manifestacija i sl.
Osiguravajuće kompanije prema svojoj specifičnosti poslovanja – zaštita od rizika koji ugrožavaju čoveka, imovinu i društvo – već su po definiciji upućene na održavanje visokih standarda u pogledu korporativne društvene odgovornosti. Najbolji pokazatelj korisnog i društveno odgovornog poslovanja zapravo je naše uredno poslovanje, redovno i ažurno plaćanje svih obaveza prema državi, dobavljačima, zaposlenima i svakodnevno ulaganje u podizanje kvaliteta komunikacije i saradnje s brojnim poslovnim partnerima.
Na nivou „Sava Re grupe“, čiji smo član, dogovoreno je da se Dan Sava Re grupe – 22. mart (Svetski dan voda) obeležava sprovođenjem humanitarnih, ekoloških i sličnih akcija, od strane članica Grupe.
Takođe, u skladu sa politikom društveno odgovornog poslovanja, Društvo je započelo s potrebnim aktivnostima radi dobijanja još jednog sertifikata – Sistem upravljanja društvenom odgovornišću IQNet SR 10.
Kakvi su planovi „Sava neživotnog osiguranja“ za narednu godinu?
Na početku nove godine očekujemo potpisivanje značajnijih poslovnih aranžmana, o kojima pregovaramo nekoliko poslednjih meseci.
Naš cilj je da Društvo i dalje raste na profitabilnoj osnovi. Ostvarenju ovog cilja će svakako doprineti naše usmerenje ka intenzivnom razvijanju brokerskog kanala i kanala prodaje putem poslovnih banaka i agencija, kao i unapređenje rada interne prodajne mreže – što su naši prioriteti u putevima dolaženja do klijenata.
U narednoj 2019. godini započeti proces digitalizacije će zauzeti značajno mesto u procesima osiguravajućih društava. Većina naših proizvoda i paketa osiguranja namenjenih građanima biće unapređena i kreirana prema zahtevima brže i jednostavnije usluge za klijente. U skladu s trendovima, ali i sa zahtevima osiguranika, sledeće godine nastavljamo sa uvođenjem veb-prodaje za nove proizvode i pakete osiguranja.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *