Prvo su došli po Aleksa Džounsa

GLOBALNI CENZORI

Kompanije „Epl“, „Spotifaj“, „Fejsbuk“ i „Jutjub“ zabranile su „Infovors“ kontroverznog Aleksa Džounsa u razmacima od po 12 sati, dramatično pokazujući pravu prirodu procesa u kojem je kartel privatnih internet-platformi ukinuo Prvi amandman američkog ustava i temelj slobodne štampe: slobodu mišljenja i izražavanja. Tviter još odoleva žestokim pritiscima

Posetioce glavnog Jutjub kanala kontroverznog američkog novinara Aleksa Džounsa 6. avgusta dočekala je poruka da je kanal „ukinut zbog kršenja smernica zajednice na Jutjubu“. Takođe je ukinut i kanal koji je njegov program emitovao uživo, te kanal „Infovors njuz“. Jutjub je bio glavna distribuciona platforma Aleksa Džounsa, koji joj se pridružio još 2008. Pre nego što je ukinut, njegov glavni kanal imao je više od 2,4 miliona pretplatnika, a programi više od 1,6 milijardi pregleda. Izgovor za ukidanje njegovih kanala bile su maglovite i mutne orvelijanske sintagme „govor mržnje“ i „širenje lažnih vesti“.
Sadašnjem progonu sa interneta prethodila je demonizacija Aleksa Džounsa koja je otpočela tokom predsedničkih izbora u SAD 2016, da bi bila radikalizovana u junu ove godine, kada je posredstvom medija glavnog toka preplavljen grubim napadima, ismevanjima i parodijama, u čemu su prednjačili vodeći američki komičari. Pokrenute su i dve tužbe za klevetu za šta su iskorišćene izjave Aleksa Džounsa tokom istraživanja koja je „Infovors“ sproveo u slučaju pucnjave u Osnovnoj školi „Sendi Huk“, što je tretirano kao potencijalno režirani događaj s angažovanim glumcima. Ovaj događaj iz 2012. godine, u kome je prema zvaničnoj verziji napadač Adam Lanza ubio 20 dece i šest nastavnika u školi „Sendi Huk“ u Njutaunu u Konektikatu, detaljno je istraživao i Džejms Trejsi, profesor konspirologije na Univerzitetu „Florida Atlantik“, zbog čega je izbačen s posla. Ovakvim pritiscima dovođenje u sumnju i istraživanje verodostojnosti zvaničnih izjava o događajima – stavljena su van zakona. Jasno je da univerzitetskim administracijama i svima ostalima ovakve analize pucnjava u školama i drugi tragični događaji, kakvi su u SAD bili teroristički napad u Oklahoma Sitiju i na Bostonskom maratonu, mogu izgledati neprikladno, ali pravo na slobodu govora i istraživanje zagarantovano ustavom SAD ne bi smelo da bude dovedeno u pitanje. Činjenica da se režirani događaji i operacije pod lažnom zastavom kontinuirano sprovode kako bi se realizovali zacrtani ciljevi i oduzela ili umanjila prava i slobode građana (u slučajevima masovne pucnjave, po mišljenju Trejsija i Džounsa, radi se na ukidanju Drugog amandmana SAD kojim se garantuje sloboda nošenja oružja). Istraživanja koja su urušila zvaničnu verziju o 11. septembru moraju da budu stvar prošlosti. Politika seksualnosti je ovim istim mehanizmom uveliko postala nedodirljiva i svako ko se usudi da je preispituje izložen je sudskom progonu.

[restrict] RAZLOZI PROGONA Progon Aleksa Džounsa nije, međutim, rezultat zabrane koju je donela američka vlada, sud, ili tajne službe „u interesu nacionalne bezbednosti“. S medijskih internet-platformi koordinirano su ga uklonile velike tehnološke korporacije kao okosnica globalistana u procesu uspostavljanja totalitarnog poretka u kome nema mesta za istraživanja njegove prirode, kao i prava na sumnju u verodostojnost njegovih zvaničnih verzija u čemu je Aleks Džouns bio bez premca.
Na svom veb-sajtu Aleks Džouns je ovako sumirao razloge svog progona od strane velikih tehnoloških kompanija: „’Infovorsu’ je široko priznato da je igrao ključnu ulogu u izboru Donalda Trampa. Zabranjivanjem ’Infovorsa’, velike kompanije se angažuju za mešanje u izbore samo tri meseca pre ključnih međuizbora. Zabranom ’Infovorsa’, ’Epl’, ’Fejsbuk’, ’Spotifaj’ i ’Jutjub’ (’Gugl’) prigrabili su moć da uklanjaju ljude i proizvode plasirane preko interneta sa svojih platformi na osnovu njihovih političkih mišljenja. Ova moć će biti sve više korišćena sa ciljem mešanja u izbore. Zabrana, takođe, postavlja presedan u kome je sama tvrdnja da je neko počinio ’govor mržnje’ bez navođenja specifičnih primera dovoljna da izbriše nečije individualno ili grupno digitalno prisustvo. Zabrana je tek deo šireg cenzorskog čišćenja koje uključuje i tajnu cenzuru, zabranu u senci i algoritamsku manipulaciju kako bi sakrila ili spalila konzervativni sadržaj. ’Epl’ je, takođe, odlučio da ućutka ’Infovors’ nakon što smo ih kontinuirano kritikovali zbog njihovog rada na prodavanju podataka komunističkoj kineskoj vladi. Puka koincidencija. Da, siguran sam. Za konzervativne medije koji ne reaguju zato što ne vole ’Infovors’ imamo poruku – vi ste sledeći.“
„Fejsbuk“ je zabranio „Infovors“ nakon lobiranja „Si-En-Ena“ i demokratskog kongresmena Teda Dojča. Ovo nije „samo privatna kompanija“, ovo je ogoljena politička cenzura. Ovo je rezultat pritiska levice koja odbija da raspravlja o svojim idejama i jednostavno ne dozvoljava postojanje platforme za svoje protivnike. Sve će se to intenzivirati ukoliko zakonodavci sada ne uvedu Digitalnu povelju o pravima i ne tretiraju gigantske društvene medije kao telekomunikacione kompanije kojima je zakonski zabranjeno da diskriminišu ljude i medije na osnovu političkog mišljenja.

ORVEL U PRAKSI U toku je digitalno spaljivanje knjiga i to je opasan presedan i realizacija Orvelove totalitarne države u kojoj Ministarstvo istine kroji realnost i menja datume i novinske tekstove iz prošlosti uz obavezu prevaspitavanja (promene svesti) svojih građana, jer „samo disciplinovan duh može opažati realnost“. Veliki privatni tehnološki konglomerati i gigantske privatne kompanije možda nisu potpuni ekvivalent Hitleru. Drugo vreme – drugi rajh.
Aleks Džouns je optužio Tima Kuka, direktora kompanije „Epl“, da je predvodio zabranu „Infovorsa“, nazvavši Kuka licemerom koji pokušava da u Ameriku uvede komunističko-kineski stil cenzure interneta.
Prošle nedelje „Bazfid njuz“ je objavio da je Tim Kuk pozvao da se zabrani podkast „Infovorsa“. Mark Zakerberg je na fejsbuku, sledeći Kukov primer, odmah učinio isto.
Džouns je na tviteru, nedelju dana nakon čistke, Kuku posvetio seriju tvitova, nazivajući ga „istim čovekom koji je pod ugovorom s represivnim sistemom u Kini“, a govorio je i o „Fokskon“ fabrikama, glavnom proizvođaču „Eplovih“ proizvoda u Kini u kojima su „ugnjetavani radnici, izloženi nepodnošljivim uslovima, počinili brojna samoubistva“.
„U samovoljnoj čistki ’Infovorsa’, Kuk uvodi u Ameriku kontrolu interneta u komunističkom kineskom stilu, dok istovremeno ’Gugl’ gradi cenzurisanu verziju svog pretraživača u Kini. A sve što rade u Kini konačno će doći i u Ameriku. To se već i dešava. Upamtite moje reči“, upozorio je Aleks Džouns.
Pre dve i po godine Met Dradž, osnivač i vlasnik izuzetno popularnog „Dradž riporta“, došao je u studio „Infovorsa“ i upozorio na ovaj predstojeći napad na Prvi amandman. Globalisti žele da ućutkaju svaki glas kritike i pogase alternativne i nezavisne medije. „To bi se dogodilo prošle godine da je Hilari ušla u Belu kuću“, smatra Džouns. Izbor Donalda Trampa odložio je izvršenje ovog plana za oko godinu i po dana. „Izgleda da se sada ne plaše Trampa i pokrenuli su ovaj proces. Ne mislim da je predsednik Tramp kompromitovan, ali on se kompromituje na jedan ili drugi način ako njegova administracija to ne učini centralnim problemom. Sloboda govora je centralno pitanje; ovo je samo srce stvari. To je jezgro. To je to“, zaključio je Džouns.
Ikona slobode govora, profesor na MIT-u Noam Čomski osudio je zabranu „Infovorsa“ naglasivši očiglednu opasnost od monopola koji se bave koordiniranjem cenzure govora.

GLOBALNI MEDIJSKI FENOMEN U međuvremenu, broj preuzimanja zvanične aplikacije „Infovorsa“ koja omogućava praćenje programa sa njihovog sajta na mobilnim telefonima, probilo je sve rekorde i sada je na četvrtom mestu u „Eplovoj“ prodavnici aplikacija, nadmašivši „Si-En-En“, „Gugl njuz“, „Bazfid“, „Foks njuz“, „Njujork tajms“, „Ej-Bi-Si“ i „Bi-Bi-Si“.
„’Aleks Džouns šou’ bio je jedan od najuticajnijih medijskih projekata na šautkastu i internetu. Ako nikada niste čuli za Aleksa Džounsa, onda ste propustili jednu od najdinamičnijih radio-stanica na planeti“, zaključak je koji je svojevremeno izneo „ZDnet“. „Ovaj lik je nacionalno blago, svetlost koja se probija kroz elektronski Berlinski zid američkog medijskog establišmenta“, zaključak je „Bi-Bi-Sijevog“ istraživačkog novinara Grega Palasta.
Magazin „Rolingstoun“ opisao je svojevremeno Aleksa Džounsa kao „diva američke konspiracione supkulture koji svakodnevnim delovanjem neprekidno dopisuje svoju biografiju, čineći da Raš Limbo i Glen Bek zvuče kao domaćini ’En-Pi-Ar’ programa na zoloftu“.
Na sajtu „Infovorsa“ izdvojeno je i mišljenje profesora Američkih studija na Univerzitetu Teksas u Ostinu Randolfa Luisa, koji je ispitivao emocionalne, etičke i estetičke izazove života pod konstantnim nadzorom u američkom društvu nakon 9/11. U listu „Dejli Teksan“, analizirajući Aleksa Džounsa i američkog senatora Renda Pola, Luis je naveo: „Aleks Džouns je jedna od najvažnijih političkih medijskih figura u zemlji. Njegov krug libertarijanaca iz Teksasa je možda najvažnija zona otpora kulturi nadziranja upravo sada… Vidim ih kao teksaške borce, naoružane ratnike… U njima postoji mnogo vojničke harizme i sjaja. Vrlo su strastveni u vezi sa Drugom amandmanom i oni sebe vide kao robustne individualiste.“
Aleks Džouns je postavio uzuse za medije koji u 21. veku, revitalizujući ideju medija kao četvrtog stuba vlasti, realizovanog po modelu: jedan čovek, tehnika i mreža pouzdanih saradnika.
Pokrenuvši kao dvadesetogodišnjak samostalni lokalni nedeljni noćni televizijski šou-program u okviru „Pablik akses televižn“, u roku od godinu dana Džouns je uspeo da realizuje jedan od najbolje rangiranih tok-šou programa u Ostinu (Teksas).
„Aleks Džouns šou“, koji sindikalno prenosi više od 160 TV stanica širom SAD, veoma je ozbiljno uzdrmao i ugrozio privatna ministarstva za informisanje i kulturu – medijski monopol koji je u SAD pod kontrolom pet kompanija koje kontrolišu najveći deo medijskog biznisa. Nijedna despotska ili diktatorska vlast nisu posedovale toliku moć.
Inforatnička strategija koju Aleks Džouns primenjuje zasniva se na izuzetno dobrom poznavanju i istraživanju novog svetskog poretka – globalne mutacije čovečanstva koja se pod nazivom „mondijalizam“ i „tranzicija“ realizuje kao naučnotehnološki totalitarizam u formi kibernetskog eugenizma koji ima za cilj uspostavljanje totalne i totalitarne kontrole, privatizaciju genetičke baštine i oslobađanje Planete od „suvišnih žderača hrane“.
Aleks Džouns je svetski fenomen. Preko šesnaest miliona ljudi širom sveta dnevno posećivalo je njegove sajtove Infowars.com i Planet Prison TV.com. Njegovu publiku čine obični gledaoci, ali i univerzitetski profesori, vodeći svetski političari, kao i, nažalost, propagandni timovi korporativnih medija i spin majstori, zaduženi za diskreditaciju programa i njegovog autora koji pogađa pravo u centar planova „tamnih koridora moći“. Svojim svakodnevnim medijskim delovanjem zasnovanim na poverenju u slobodu, moć pojedinca i neophodnost otpora, Aleks Džouns je uspeo da osvesti mnoge ljude širom sveta o pravoj prirodi globalnog poretka koji se uspostavlja.
Ovakav odziv publike rezultat je inovativnog pristupa i delovanja putem „virusnih medija“ koji se kroz različite medijske forme delovanja na internetu samoreprodukuju, što je svojevrstan zaštitni znak Aleksa Džounsa još iz vremena nastanka njegovih prvih dokumentarnih filmova, kada je ohrabrujući gledaoce da ih besplatno kopiraju i distribuiraju, stekao široku gledalačku publiku širom sveta.

NEPRIJATELJ BR. 1 NOVOG SVETSKOG PORETKA Još u svom filmu „Endgejm“ iz 2006. Džouns je govorio o master-planu elite da pokori čitavo čovečanstvo, upozorio je na „kontrolnu mrežu“ koju „elita“ postavlja kako bi pratila i čuvala informacije o masama pomoću tehnologije za nadzor i kontrolu masa čija infrastruktura uključuje RFID čipove, GPS na mobilnim telefonima, lične karte sa čipom, DNK baze podataka. U emisiji je ukazano na operaciju koja se sprovodi putem „Tivo“ i „Gugla“ koji beleže navike i interesovanja TV i internet gledalaca, praveći kompletne, detaljne psihološke profile ljudi na planeti. U Džounsovim emisijama i filmovima analiziran je plan, kreiran u okviru grupe Bilderberg, plan koji predviđa redukciju populacije na 500 miliona ljudi a koji će se sprovoditi biohemisjkim oružjem, u situaciji globalnog finansijskog sloma. „Globalisti veruju u socijalni darvinizam u kome će se oni pozicionirati kao bogovi koji će upravljati zaglupljenom populacijom, što će se, po njihovim planovima, realizovati sistematičnom forsiranom upotrebom droga“, izjavio je Džouns u svom programu 2004. godine.
Aleks Džouns je, takoreći, odmah nakon rušenja Svetskog trgovinskog centra i udara na Pentagon, reagovao snimajući dokumentarne materijale sa namerom da ispita istinitost zvanične verzije. Autor je dokumentarnih filmova i knjige „9/11 Silazak u tiraniju: Mračni planovi Novog svetskog poretka o pretvaranju zemlje u planetarni zatvor“. Filmovi i dokumentarni materijali ovog autora pokazuju da se radilo o operaciji pod lažnom zastavom, uticali su na osnivanje pokreta „Istina o 9/11“, koji se zalaže za preispitivanje zvanične verzije u svetlu brojnih ekspertskih analiza, izjava očevidaca, političkih komentatora. Već 25. jula 2001. Aleks Džouns je izneo istorijat operacija pod lažnom zastavom koje je izvela vlada SAD, od Zaliva Tonkin, koji je Lindon Džonson upotrebio kako bi dublje uvukao SAD u Vijetnamski rat, do prvog napada na Svetski trgovinski centar (1993) i bombaškog napada u Oklahoma Sitiju (1995), koji su predstavljali terorističke napade sponzorisane i organizovane od strane tajnih vladinih službi kako bi pomogli Bilu Klintonu u dobijanju glasova na izborima i suspenziji građanskih sloboda. Džouns je uporedio Oklahoma Siti sa paljenjem Rajhstaga: „Pozovite Belu kuću i recite im da znamo da se radi o planiranom terorizmu“, poručio je tada svojim gledaocima, „kao i da znamo da je Bin Laden babaroga, neophodna u njihovom lažljivom orvelijanskom sistemu“.
Aleks Džouns u svojim filmovima i programima razotkrio je i smrtonosno funkcionisanje Bermudskog trougla: farmacija–medicina–eugenika, posao u kome učestvuju i GMO kompanije u savršenoj sinhronizaciji sa ulogom vojnoindustrijskog kompleksa.
Gostujući pre godinu dana u programu Džordža Norija „From koust tu koust“ Aleks Džouns je govorio o tome kako vidi suštinu svog poziva: „Ljudima su neophodne tačne informacije kako bi se orijentisali i razumeli šta se stvarno događa u svetu. Uspavani zavodljivošću korporativnih medija i konformističkih ideala nisu u stanju da se otrgnu. Moj program je za njih kao šoljica jake kafe posle koje sledi buđenje.“
Razrešenje tajne fenomena Aleksa Džounsa leži u sokratovskoj odanosti istini i spiritualnoj vezi s ljudima koji vole istinu i tragaju za njom ostvarujući zajednicu kojoj nisu mogla da naude nikakva spinovanja, ni podmetanja za koja su angažovane armije propagandista i spin majstora. Zbog toga je globalistan pribegao starom dobrom metodu. Digitalna lomača je zapaljena.

[/restrict]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *