Mali ekran u čeličnom zagrljaju žute elite

O drugosrbijanskim komesarima RTS-a

Piše Željko Injac

Da se „Vlasi ne dosete“, programi RTS-ovih kanala prepušteni su drugosrbijansko-soroševskim produkcionim kućama. Znajući da prosečan srpski gledalac šest sati dnevno provodi pored TV ekrana, drugosrbijansko-soroševko društvo sa RTS-a, ovu činjenicu obilato koristi (preko „svojih“ produkcijskih kuća) za „sofisticiranu“ propagandu ličnosti i njihovih političkih ideja koje se kasnije na „terenu“ plasiraju na „mitinzima za podršku“ svojih istomišljenika

Godinama unazad, pod budnim okom državnih propagandista, u „Holivudu“ se snimaju filmovi koji imaju jedan cilj – afirmaciju društvenih i moralnih vrednosti američkog društva i njegove snage.

Tako nam stiže „Rambo“, „Umri muški“, „Terminator“, filmovi koji gledaocima širom sveta šalju jasnu poruku: dovoljan je jedan naš pojedinac – američki natčovek – da vas sve pobedimo!

Rukovodeći se ovom taktikom, RTS u svom celokupnom kulturnom programu sprovodi „sofisticiranu propagandu Soroševe drugosrbijanske kulturne elite“.

Novopostavljeno rukovodstvo RTS-a gromoglasno je pokrenulo emisiju iz kulture „Autoportret“. RTS na svom zvaničnom sajtu emisiju „Autoportret“ najavljuje: „Najznačajnije ličnosti domaće kulture i umetnosti govore o do sada nepoznatim delovima svojih biografija i pružaju mogućnost da ih gledaoci upoznaju na drugačiji, nešto intimniji način.“

[restrict]

U emisiji „Autoportret“, kako žuto-soroševska urednička „ekipa“ smatra, gostuju „najznačajnije ličnosti domaće kulture i umetnosti“: Ljubomir Simović, Filip David, Borka Pavićević, Milan Vlajčić, Goran Marković, Sergej Trifunović, Mira Karanović, Vida Ognjenović, Dejan Mijač, Predrag Ejdus…

Šta nam oni poručuju kada ih upoznamo „na drugačiji, nešto intimniji način“? Da nakon gostovanja potpišemo Apel 100 i odemo zajedno sa njima na miting Saše Jankovića. U emisiji „Kulturni dnevnik“ promovišu se umetnička dostignuća iz istih ideoloških kuhinja. Nema mesta ni za jednog umetnika nacionalne provenijencije. Oni su na RTS-u nepoželjni jer drugosrbijanski komesari globalizma ne dopuštaju takve „ekscese“!

Kulturnim programom na RTS-u iz senke rukovodi „komesar“ Boris Miljković, neprikriveni simpatizer Demokratske stranke, potpisan kao (takozvani) kreativni direktor RTS-a. Gospodin Miljković, inače, veoma situiran, eto, radi za platu od 60.000 din na RTS-u? Ili možda na RTS-u ima neku drugu „misiju“? Pored toga što preko svoje privatne firme, a kao zaposlenik RTS-a, skupo naplaćuje svoje umetničke kreacije, glavni je „konsiljere“ zadužen za sprovođenje drugosrbijanske kulturne politike na RTS-u i na pet tematizovanih kablovskih kanala RTS-a.

Rukovodstvo RTS-a potpisalo je ugovor sa produkcionom kućom „Mreža“, te se na RTS1 i RTS2 emituju i plaćaju novcem građana programi: „Savamala, godinu dana od rušenja u Hercegovačkoj, država bez odgovora“, „Kako postati medijski pismen“, „Pravo na medije – kako mediji krše pretpostavku nevinosti?“, „Ekologija“, te dečje i omladinske emisije: „Istine i laži“, „Ekipa“, „Generacija 95“. Interesantno, ali indikativno, njihova emisija „Moj prvi glas“ emituje se na TV N1!?

Da podsetimo, vlasnica TV Mreže je Lila Radonjić, a jedan od urednika Olja Bećković. Njihovi programi, dečji, obrazovni, dokumentarni „smišljeno“ „gađaju“ i „edukuju“ ciljnu grupu koju je RTS u potpunosti (svesno?) zapostavio u sopstvenim programima – omladinu, mlade intelektualce i žene.

RTS2 je u vreme pauze skupštinskih zasedanja i u vreme „Protesta protiv diktature“ emitovao emisiju „Savamala i medijski mrak“!? Možda slučajno? Tviteraši su ovu emisiju, pod oznakom hitno, komentarisali kao „Pad diktatora“ ili kako je prokomentarisala jedna tviterašica „Videste li na RTS2, TV Mreža? Auuu… do detalja o Savamala i do detalja osvrt na predizbornu kampanju i REM“. U programima produkcijske kuće „Mreža“ raspon gostiju kreće se od Tamare Skrozza do Zorana Kesića, koji je na RTS2 dobio polusatni prostor da predstavi „svoj lik i delo.“

Da se „Vlasi ne dosete“, program RTS2 je potpuno prepušten drugosrbijansko-soroševskim produkcionim kućama. Znajući da prosečan srpski gledalac šest sati dnevno provodi pored TV ekrana, drugosrbijansko-soroševsko društvo sa RTS-a, ovu, malom broju ljudi poznatu činjenicu obilato koristi preko „svojih“ produkcijskih kuća za „sofisticiranu“ propagandu ličnosti i njihovih političkih ideja koje se kasnije na „terenu“ plasiraju na „mitinzima za podršku“ svojih istomišljenika. Dakle, sve je jasno. A ko im je to omogućio?

Objavljeno o VIDOVDANU, 5. maja 2017       

[/restrict]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *