Успешно пуштање у саобраћај подвожњака на стационажи K176+274 (деоница Нови Сад – Суботица брзе пруге Београд – Будимпешта)

Фото/Sun Jiamin

Дана 16. децембра, завршетком обележавања последње ознаке саобраћајне сигнализације, успешно је пуштен у саобраћај подвожњак на стационажи К176+247 деонице Нови Сад – Суботица брзе пруге Београд – Будимпешта, који је изграђен од стране градитељског тима Кинеских железница.

Подвожњак на стационажи K176+274, укупне дужине 211.97 м, ширине 30.1 м, пројектоване кубикаже бетона од 15.267 м3 и највеће дубине ископа од 12 м налази се у центру Суботице и представља значајан саобраћајни чвор. У току изградње надвожњака, потреба за измештањем топловода створила је додатне тешкоће при извођењу радова на објекту и задовољењу рокова. Захваљујући научној организацији, правилној мобилизацији радне снаге и опреме, активној комуникацији и усаглашавању с локалном самоуправом и строгој контроли квалитета и безбедности, кинеско – српски градитељски тим је успешно остварио пуштање истог у саобраћај, истовремено осигуравши неометан рад топловодног система. У току самог извођења радова, кинеско – српски градитељски тим je месном становништву у највећој могућој мери обезбедио несметано кретање. У циљу обезбеђења проходности раскрснице на стационажи 176+274, радници на пројекту су преко ноћи завршили уклањање свих привремених саобраћајних ознака, што је наишло на веома добар пријем од месног становништва.

Фото/Sun Jiamin

Брза пруга Београд – Будимпешта дугачка је 341.7 км и повезује Београд и Будимпешту, при чему дужина српске деонице износи 183.1 км. Деоница од Београда до Новог Сада у дужини од 75 км почела је са радом већ 19. марта 2022. године. Дужина деонице Нови Сад – Суботица, која је тренутно још у изградњи, износи 108.1 км. Пуштање целе деонице ће у крајњој мери побољшати саобраћајне услове околног становништва, подстаћи привредни и друштвени развој, појачати међусобну повезаност Кине, Србије и Мађарске, а истовремено ће бити од великог значаја за подстицање заједничке изградње иницијативе “Појас и пут” и усклађивање са европским развојним стратегијама. Успешно отварање подвожњака на стационажи К174+274 деонице Нови Сад – Суботица обезбедило је стицање свих неопходних услова за изградњу подвожњака на стационажи К147+298 и надвожњака на стационажи К177+329 при потпуно обустављеном режиму саобраћаја, и додатно ће убрзати радове на отварању целе деонице.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *