Одговор Зорана Ђорђевића на неистините тврдње о ребрендингу Поште

Поводом сензационалистичке и неистините тврдње једног од штрајкача коју су громогласно и тенденциозно пренели опозициони медији и политичке партије путем друштвених мрежа, а  у којој се наводи да је ребрендинг логотипа Поште Србије плаћен 1,5 милион евра и да је тај новац дат посланици Драгињи Влк, изјављујем следеће:

  1.  Нисам никада потписао ниједан уговор ни за какав ребрендинг, па ни са поменутом посланицом Драгињом Влк.
  1.  Ребрендинг није  био  планиран,  извршена  је  само  минимална  интервенција  на  логотипу компаније у оквиру маркетинг сектора.
  2. Наведени неистинити наводи штете угледу државе, ЈП „Пошта Србије” и мени лично као одговорном лицу.
  3. Од дана од када сам на позицији вршиоца дужности директора Пошта Србије, по статуту предузећа, сваки уговор већи од осам милиона динара је у надлежности искључиво Надзорног одбора, што потврђује и постојећи документ везан за моја овлашћења.

 

Овим путем упућујем молбу да се приликом преношења непроверених информација поштује новинарска етика и да увек имамо на уму шта је интерес грађана и Србије пре кретања у прљаву и тенденциозну кампању.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *