Pijace u srcima Beograđana

U Beogradu obeležena međunarodna kampanja „Close to your heart“

Gradske pijace zajedno sa još 4.000 pijaca članica pokreta „Love your local market“ ove godine uzele su učešće u međunarodnoj kampanji „Close to your heart“ koja je trajala od 17. do 31. maja. Ova kampanja uspešno je ukazala na očuvanje tradicije i kulture, značaj zdrave i bezbedne hrane,  te pijace predstavila kao turističke simbole. Tim povodom u Beogradu je organizovana centralna manifestacija – „Beogradski noćni market“ pod sloganom „Velika pijaca“.

Da su beogradske pijace blizu srca sugrađana pokazala je nezapamćena posećenost ove tradicionalne manifestacije, koja je po prvi put trajala dva dana i to na neuobičajenom mestu, u Studentskom parku, gde je davne 1824. godine osnovana pijaca Svetog Andreje, u narodu poznatija kao Velika pijaca. Pijaca koja je u 19. veku i u prvim decenijama 20. stoleća snabdevala Beograđane raznovrsnim proizvodima, opravdala je svoje ime i okupila više od 150 izlagača, među kojima su se posebno istakli šampioni pijaca, zanatlije, umetnici, dizajneri i ugostitelji. Specijalno iznenađenje za sve ljubitelje dobre fotografije bili su posebno dizajniran ram i table „Close to your heart“, koji su omogućili da se zabeleže nezaboravni trenuci.

Na „Beogradskom noćnom marketu“, prepoznatljivom po kupovini kvalitetnih proizvoda, druženju i dobroj zabavi, ovoga puta svoju muzičku kreativnost pokazali su di-džejevi Stefan Gagić, Goran Starčević, Aleksandra Duende i kvartet „Pepeljuga“. Jedinstvenoj manifestaciji svoj doprinos dali su GO Stari grad i institucije kulture naše prestonice – Etnografski muzej, Zadužbina Ilije M. Kolarca i Zavod za zaštitu spomenika Beograda.          

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *