Почетна / Друштво / Србија у раљама неолибералног тоталитаризма

Србија у раљама неолибералног тоталитаризма

Биополитика и насилно вакцинисање

Чак и ако кренемо од претпоставке да су вакцине и 100 одсто ефикасне у индуковању активног имунског одговора против одређене инфективне болести, још увек остаје да се докаже да су безбедне, да су свима неопходне и да су етички прихватљиве

Појам биополитике увео је француски филозоф Мишел Фуко, одређујући је као растућу бригу државе за биолошку добробит популације, укључујући контролу и превенцију болести, квалитетно снабдевање храном и водом, осигурање санитарних чворова, али и образовање. У 21. веку бављење мапом људског генома, донација органа, промена пола, имплантације, терапијско клонирање и еутаназија саставни су део биополитике. Држава постаје господар не само наших тела него и наших органа. Ако се мултинационалне компаније домогну наших држава, тада оне постају господари наших тела и органа. Зато је Фуко у свом делу „Рађање биополитике“ рекао: „Биополитика је неолиберализам.“ Тако је и у области вакцинисања. Није случајно да новине члана групе Билдерберг у Србији стално праве панику о страшним епидемијама богиња и других болести на Балкану, а воде и хајку против родитеља који, без вере у глобалистичку здравствену заштиту, не желе да вакцинишу своју децу. Они никада не помену да вакцинација није обавезна у Великој Британији, Немачкој, Швајцарској, Холандији, Норвешкој, Данској, Луксембургу, Ирској, Шведској, Италији…, а да је (случајно?) обавезна у Босни и Херцеговини, Црној Гори, Македонији, Бугарској, Хрватској, Чешкој, Словачкој, Пољској и другим бившим социјалистичким земљама, мање вредним од ЕУ лидера.

Зато се у овом тексту нећемо се бавити ефикасношћу вакцина, јер расправа на ту тему захтева озбиљно и позамашно медицинско знање (осим кад, практично, на свом детету видите да оболи упркос примљеној вакцини). Ако кренемо од претпоставке да су вакцине и 100 одсто ефикасне у индуковању активног имунског одговора против одређене инфективне болести, још увек остаје да се докаже да су безбедне, да су свима неопходне и да су етички прихватљиве.

Цео текст је доступан претплатницима или у штампаном издању

2 коментара

  1. Деда Звонце

    Зар се не осећаш као убица деце која су преминула од богиња?




    1



    5
    • Баба Мргуд

      Деда Звонце, зар се не осећаш као убица деце која су страдала од вакцина?




      2



      0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *