Компанији „Дунав осигурање“ награда „Мој избор“ за 2024. годину

Потрошачи Србије изабрали квалитет, сигурност и ажурност

Милош Милановић, члан Извршног одбора Компаније „Дунав осигурање“, примио признање „Мој избор“
Према гласовима потрошача Србије, у конкуренцији 1.000 домаћих производа и брендова, Компанији „Дунав осигурање“ додељено је признање „Мој избор“ у категорији „Осигуравајућа друштва“. Признање „Мој избор“, које се додељује брендовима из Србије којима се највише верује, већ 14 година у оквиру кампање „Најбоље у Србији“ организује Удружење потрошача „Моја Србија“, уз подршку Центра потрошача Србије и Града Београда.
„За нас у Компанији ’Дунав осигурање’ признање које долази од потрошача је највреднија потврда свега за шта се залажемо. Задовољство корисника је наш примарни циљ и окосница визије Компаније, што је и главни разлог да смо толико поносни лауреати награде ’Мој избор’. Освојити нечије поверење није лако, а још мање је лако задржати га кроз вишедеценијски рад којим се наша компанија може похвалити. Свесни тога, настојаћемо да оправдамо избор потрошача Србије и да убудуће будемо успешан систем који функционише по најсавременијим стандардима, да се држимо стабилности и поузданости, баш као и ажурности и флексибилности у раду и стручности наших запослених“, навео је приликом уручења награде Милош Милановић, члан Извршног одбора Компаније „Дунав осигурање“.

Добитници награде

Компанија „Дунав осигурање“ је лидер на тржишту осигурања у нашој земљи са најширом понудом у виду 180 услуга свих врста животног и неживотног осигурања. Квалитет своје услуге гарантује и високим степеном доступности који се ослања на развијену мрежу са 28 главних филијала и око 600 продајних места на територији Србије. Из угла корисника осигурања једнако важан је и степен ажурности у решавању штета.
„Трудимо се да се истакнемо квалитетом наше понуде, повољним ценама, али и да постигнемо максималну ажурност када је у питању исплата насталих штета. Компанија готово да нема неисплаћених ликвидираних штета, односно оне су мање од 0,3%. Као осигуравајућа кућа, било да се наша услуга односи на здравље, имовину или штету на возилу, у фокусу наших услуга имамо сигурност, а њу, сложићете се, не бисте поверили било коме. Зато је наша одговорност да нађемо начине да будемо бољи, да понудимо више и да кориснике наших услуга пре свега гледамо као пријатеље. Јер у грађењу пријатељства дајете оно најбоље од себе, са жељом да траје“, истакао је Милановић.
Поред признања „Мој избор“ за 2024, Компанија „Дунав осигурање“ прошле године понела је и престижну титулу „Миљеник потрошача“, а награђена је и за допринос заједници у којој послује – додељено јој је, наиме, признање „Доброчинитељ“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *