Ово је први пут да једна велика компанија сама иницира подршку јавној установи, с обзиром да Дом пензионера није тражио никакву помоћ. Чињеница да корисници дома, међу којима су најстарији суграђани, током љетњих врућина нису имали клима уређаје, подстакла је компанију m:tel да одмах покрене акцију реновирања.
„Ова акција је само једна у низу хуманитарних иницијатива које m:tel реализује у Републици Српској и БиХ. Желимо да покажемо да више не чекамо да нам грађани којима је потребна помоћ сами дођу, већ излазимо на терен и препознајемо где су највеће потребе. Посебно је важно да пружимо адекватне услове особама треће животне доби, који заслужују нашу пажњу, љубав и достојанствене услове за живот“, изјавила је генерална директорка компаније m:tel Јелена Триван, наглашавајући да је компанија m:tel отворена и за додатну помоћ и улагање у домове пензионера и смјештај старијих особа јер њима дугујемо оно што данас имамо.
Директорка Дома пензионера, Босиљка Бошњак, изразила је захвалност компанији m:tel: „Ова донација значајно је унаприједила квалитет живота наших корисника. Драго нам је што нас је м:тел препознао као установу вриједну улагања, а надамо се да ће и друге компаније слиједити њихов примјер.“
Корисници Дома пензионера су, уз пјесму и загрљаје, дочекали представнике м:тел-а и захвалили им на улагању у њихов бољи животни простор. Ова донација m:tel-а показала је још једном како се конкретним дјелима могу створити бољи услови за живот, инспиришући и друге да то чине.