Мобилна апликација „Са нама на путу“ међу пет најтраженијих апликација у Србији током 2024. године

Мобилна апликација „Са нама на путу“ коју је развила компанија НИС уврштена је међу пет апликација коју су корисници у Србији највише преузимали у 2024. години, према истраживању које је објавила WebMind платформа на пољу дигиталних медија. Како се наводи, у питању је апликација намењена возачима која је брзо постала незаобилазан алат за све који путују, а поред информација о најближим пумпама и ценама горива, апликација корисницима нуди разне погодности, попут попуста и награда за лојалност.
Мобилна апликација „Са нама на путу“ омогућава корисницима да путем QR кода у мобилној апликацији сакупљају и користе бонус поене приликом сваке куповине на НИС Петрол и Гаспром бензинским станицама. Поред тога што пружа увид у основне информације као што су трансакције, стање бонус поена, обогаћена је и додатним функционалностима – причама које су доступне на почетном екрану апликације, које информишу о актуелним промоцијама и доступним услугама. Корисницима је такође путем апликације омогућен одабир и слање фискалних рачуна на email, а доступна је и интерактивна мапа која приказује локације НИС Петрол и Гаспром бензинских станица, њихово радно време и услуге које нуде. Осим тога, додатне функционалности, попут персонализованих понуда, сакупљања купона приликом куповине одабраних производа из асортимана Drive Cafe и добијања поклон ваучера, додатно повећавају задовољство корисника.
Апликацију одликује атрактивни дизајн који омогућава свим корисницима да је лако користе. Једноставна је за навигацију и пружа све потребне информације уз неколико додира на екрану.
„Као лидер на домаћем тржишту нафтних деривата, усмерени смо на креирање једноставних и практичних решења која ће нашим потрошачима олакшати куповину производа и коришћење услуга на нашим бензинским станицама. Посебно смо поносни на иновативне функционалности које корисницима доносе додатну вредност. Наставићемо да слушамо потребе потрошача и улажемо у унапређење корисничког искуства како бисмо остали поуздан партнер нашим потрошачима на сваком њиховом путовању“, истакла је Марија Халар, директорка Центра за дигиталну трансформацију и унапређење корисничког искуства.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *