Настављамо са улагањима у нове машине и технологију

Фото Пошта/Вук Бранковић

Континуираним унапређењем логистичких капацитета, аутоматизацијом и дигитализацијом процеса, инвестирањем у одрживу енергију уградњом соларних панела у највећим поштанским центрима, Пошта Србије наставља да повећава поузданост прераде, како би осигурала развој и обезбедила капацитете који прате повећање обима постојећих услуга.

Настављамо са улагањима у нове машине и технологију, обнављамо возни парк. Примера ради, од марта 2021. године, набављено је нових 2.350 возила, од чега је 2.200 возила, комбија, мопеда и бицикала директно ангажованих на достави пошиљака, док је за транспорт опредељено нових 150 теретних возила. Поред тога континуирано радимо на побољшању квалитета услуга, а све у циљу бољих и ефикаснијих процеса сортирања, претовара, транспорта, складиштења, комисионирања и других комерцијалних тржишних захтева”, рекао је Зоран Ђорђевић, в.д. директор Поште Србије и додао да паралелно са тим у Предузећу се спроводи систематизација и реорганизација у сарадњи са Министарством финансија Републике Србије у циљу боље организације посла, праћења и анализе, која ће да помогне да се у сваком тренутку зна како Пошта функционише и шта је нужно учинити за унапређење посла и услова рада запослених.

„Када је реч о радницима, са правом верујемо да можемо, када дође време, да повећамо плате, исплатимо добит, а све то захваљујући добрим резултатима из претходне три године. Нето добит Поште Србије, за само седам месеци ове године, износи две милијарде динара. Имамо орочених 12 милиона евра и 17 милиона долара у банкама, док је дуг према нама три милијарде динара, а насупрот томе – Пошта Србије нема дуговања ни према коме, нити је кредитно задужена, а све своје доспеле финансијске обавезе плаћа уредно и на време, при чему почетком следеће године долази на фактурисање сигурних додатних 10 милиона евра“, закључио је Ђорђевић.

Фото Пошта/Вук Бранковић

Поносни смо на резултате који су постигнути, нарочито на оно што је заједнички, уз договор са репрезентативним синдикатима, учињено на великом побољшању радно-правног и социјалног статуса свих радника и услова у којима вредно и одговорно раде (годишњи здравствени прегледи, осигурање радника и имовине 24/7 итд.)

Једно од стратешких опредељења Поште Србије остаје модернизација и подизање капацитета свих 15 прерадних центара у целој земљи, као најзначајнијих чинилаца поштанско-логистичке инфраструктуре. Највећи, регионални поштанско-логистички центар у Београду простире се на 28.000 метара квадратних савремено опремљеног простора за пословне процесе, прераду пошиљака и складиштење. У њему је радно ангажовано 900 извршилаца. Поред београдског, центри у Новом Саду и Нишу имају статус регионалних поштанских центара.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *