Друго лекарско мишљење – додатна сигурност у лечењу

Светски дан сигурности пацијената обележава се данас широм света кроз бројне активности које за циљ имају подизање свести о сигурности пацијената и праву на квалитетну здравствену заштиту. Већ четврту годину заредом 17. септембар је дан када ће бројне зграде и културне знаменитости бити обасјане наранџастом бојом, скрећући пажњу на важност бриге за здравље пацијената.

У склопу овогодишње кампање, која у фокусу има безбедност лекова и рационално коришћење медикамената, „Дунав осигурање”, као друштвено одговорна компанија, прикључује се бризи за здравље својих суграђана, подсећајући их на важност превентивних прегледа, али и пружајући неопходну подршку при лечењу, чак и од најтежих болести.  

Поред финансијске сигурности и доступности брзог и квалитетног лечења коју омогућава поседовање полисе добровољног здравственог осигурања Компаније „Дунав”, посебан вид осигурања које све више одговорних послодаваца уговара за своје запослене укључује и осигурање лица за случај тежих болести и хируршких интервенција, као и осигурање за случај оболевања од рака – Cancer protection.

Поседовање полисе осигурања за случајеве оболевања од рака пружа неопходну финансијску подршку, која је веома значајна у борби са канцером. Поред тога, ова полиса укључује и додатни вид сигурности у лечењу, који се односи на могућност прибављања другог лекарског мишљења, што осигураници могу користити више пута током периода осигурања.

Честа недоумица је шта тачно подразумева друго лекарско мишљење. У питању је детаљна независна ревизија успостављене дијагнозе и  препорученог начина лечења осигураника од стране мултидисциплинарног тима лекара одговарајућих специјалности, ангажованог од стране водећих светских медицинских центара специјализованих за дијагностику и лечење канцера.

Управо je ова услуга много пута до сада утицала на ток лечења, будући да могућност прибављања другог лекарског мишљења у некој од реномираних лекарских установа може допринети спокојнијем доношењу одлуке осигураника о процесу лечења, уз додатно специјалистичко ангажовање и подршку у даљем процесу излечења. Позитивна искуства пацијената који су на тај начин обезбедили висок ниво здравствене заштите, потврда је поузданости и сигурности, коју Компанија „Дунав” настоји да обезбеди својим клијентима и у најизазовнијим временима.

За све додатне информације заинтересовани могу позвати Контакт центар Компаније „Дунав осигурање“ на телефон 0800 386 286 или посетити сајт www.dunav.com.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *