„ОСКАР КВАЛИТЕТА“ – НИС добитник престижних признања

Компанија НИС постигла је изузетан резултат на такмичењу за пословну изврсност „Оскар квалитета“ за 2021. годину и освојила пети ниво изврсности и награду „Шампион изврсности 2021“. Награду „Оскар квалитета“ додељује Фондација за културу квалитета и изврсност, у сарадњи са Привредном комором Србије и под покровитељством Министарства привреде Републике Србије.

НИС је прва компанија која је у историји овог такмичења два пута понела титулу апсолутног шампиона, а сада и титулу шампиона изврсности, а признање је у име компаније примио Вадим Смирнов, заменик генералног директора и директор Функције за односе са државним органима и корпоративне комуникације.

“Поносан сам на своје колеге, на менаџмент компаније, који се годинама суочава са ризицима и решава проблеме ефикасним приступом. Они су скренули пажњу на то да су наше највеће богатство људи, те да морамо да настојимо да сачувамо свако радно место. Данас, ми имамо једну од најбољих рафинерија у региону, заправо не једну од најбољих, већ најбољу, која се може мерити са  било којом рафинеријом у Русији и на то смо изузетно поносни. Компанија НИС гледа у будућност са оптимизмом. Ми смо велика компанија и свесни смо своје одговорности. Од следеће године наш фокус је екологија и зелена транзиција, те планирамо да останемо лидери у том погледу”, изјавио је Вадим Смирнов.

Успех компаније НИС је утолико већи, јер је истовремено и Горан Стојилковић, заменик генералног директора НИС-а за петрохемијске послове, понео специјално признање „Лидер пословне изврсности“ за 2021. годину.

„Ово признање на првом месту значи препознавање организационих способности и квалитета корпоративних вредности које имамо у компанији, поготово у овом изазовном периоду у ком смо се нашли. Додатно, бити лидер у компанији величине НИС-а значи и мотивисати људе да се, поред стандардних пословних задатака, изборе и са личним изазовима, да пронађете енергију у њима, као и да постигнете резултате. Да бисте остварили све наведено, морате да будете веома јасни у постављању и интеграцији система квалитета у свакодневним пословним активностима“ навео је Горан Стојилковић.

Додатна информација:

Национална награда „Оскар квалитета“ додељује се профитним и непрофитним организацијама, као независна награда за врхунске резултате постигнуте на унапређењу и развоју организационе и пословне изврсности. Награда се додељује у три категорије: реални сектор, јавни сектор и организације ван територије Републике Србије. Награду додељује стручни жири састављен од представника државних, научних и стручних институција, на основу оцена оцењивачких тимова бираних са листе регистрованих оцењивача за пословну изврсност. При избору добитника, стручни жири оцењује резултате организације у чак девет области: лидерство, стратегија, људски ресурси, партнерство и ресурси, процеси, производи и услуге, резултати код корисника, резултати код људских ресурса, резултати код друштвене заједнице и пословни резултати. Пре две године уведене су нове категорије награде: „Шампион изврсности“, за организацију која освоји пети ниво изврсности и „Лидер пословне изврсности“, за првог човека те организације, који је на завршном оцењивању лично покривао критеријуме „Лидерство“ и „Стратегију“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *