Сајам књига без сајма

Као што је Стеријин Роман без романа показао да оно што је дела најпопуларнијег тадашњег писца Милована Видаковића чинило успешним неминовно мора и да их сахрани, слично је и са Сајмом књига. Формат Сајма књига полако губи трку с временом. Као јединствено место где се може разговарати с писцима, куповати по ниским ценама, срести с мноштвом сјајних људи, Сајам је нудио све елементе књижевног живота на једном месту. Разуме се, у другој години пандемије ови елементи засебно су присутни, али синергије нема

Када је Јован Стерија Поповић 1832. објавио свој Роман без романа, био је то догађај који је имао двоструко значење: својом пародијском страном указивао је на конац дотадашње популарне форме романа, а у дубљем смислу наговештавао је модерну књижевност. Због чега се ова асоцијација јавља када говоримо о Сајму књига без Сајма? - Цео текст је доступан претплатницима или у штампаном издању

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *