МАРКУС ПАПАДОПУЛОС – Причом о расизму се скрива проблем сиромаштва

Разговарала Александра Куљанин

Истина о организацији Антифа је да је то безумни, насилни, дегенерисани и уништавајући покрет чији су активисти производ моралне и интелектуалне дегенерације Запада. Антифа тежи друштву без закона, друштву нереда, насиља, као и са усађеном антипатијом према цивилизацији, хришћанству и моралу

Наш саговорник др Маркус Пападопулос (1978) издавач је и уредник нестраначког магазина за британски Парламент и Владу, и телевизијски аналитичар, говорник и писац. Експерт је за Русију, земље бившег Совјетског Савеза и бившу Југославију. Себе сматра левичарeм националистом. Један од ретких западних аналитичара који је у потпуности и безрезервно наклоњен Србима. Пападопулос је иначе рођен у Уједињеном Краљевству. Дипломирао је право и модерну историју на лондонском Гилдхол универзитету, а докторирао је руску историју на Ројал Холовеју у Лондону.
Ових дана смо сведоци огромних протеста у САД. Да ли су они спонтани или планирани и добро организовани? Шта мислите о овим догађајима?
Тренутна ситуација у Америци у вези с протестима је веома чудна. Зато што демонстранти, изгредници и део медија у Америци и другде у свету, попут Британије, одају почаст човеку – Џорџу Флојду – који је имао насилну криминалну прошлост, укључујући претње трудници, у чији је дом провалио, забивши јој пиштољ у стомак. Даље, не треба заборавити ни људе који су били жртве његових злочина. Да ли су људи који излазе на протесте подршке Џорџу Флојду икада размишљали како се, на пример, осећа трудница којој је он тако страшно претио? Због тога имам утисак да су протести и нереди били планирани много унапред и да су главне личности које стоје иза тога само чекале повод. Мора се узети у обзир и то колико је глобалних медија одмах требало да подржи случај Џорџа Флојда да би се људи охрабрили да изађу на улице. Као што се десило са случајем „Отпора“ у Србији, неки повод стекне глобални значај само зато што иза њега стоје снажне и невидљиве снаге које своју моћ и утицај користе у политици, медијима и односима с јавношћу како би придобиле подршку за све што желе да прогурају. Чврстог сам става да су либерални елементи унутар америчког естаблишмента архитекти онога што се одвија у мањим и већим градовима широм Америке, али и света. А зашто је америчка либерална елита подстакла такве акције? Одговор се, тврдим, односи на текућу битку између либералних и конзервативних компоненти које чине амерички естаблишмент, а они, узгред, нису пријатељи Србије. Либерали и конзервативци у Америци међусобно се супротстављају постизању надмоћи, тако да њихове одговарајуће идеологије постају доминантна сила у америчком друштву. Краткорочан циљ за америчку либералну елиту је покретање одговорности за смрт Џорџа Флојда да би нанели штету шансама Доналда Трампа да буде изабран овог новембра, док је дугорочно њихов циљ убризгавање новог облика либерализма у сваки аспект америчког живота.
Зашто је проблем расне подвојености одједном ескалирао? Да ли је расизам заиста суштински и главни проблем у САД?
Главни проблем у САД није расизам већ сиромаштво. Верује се да данас 44 милиона Американаца, из свих етничких група, живи испод границе сиромаштва. Па ипак, колико протеста има у Америци и другде у свету где би се истакло да десетине милиона Американаца живе у сиромаштву? Занемарљиво мало. Штавише, ако се либерална елита у Америци искрено брине за Афроамериканце као што се приказују, зашто онда не захтевају радикалне промене у америчком економском систему с обзиром на то да значајан проценат сиромашних Американаца потиче из црначке заједнице? Одговор на то питање је да је корпоративни капиталистички систем који постоји у Америци учинио америчку либералну елиту невероватно богатом, те да они неће предузети никакве мере које би могле да спрече тај прилив богатства себи и својим породицама. Поред тога, и либералне и конзервативне елите у Америци одају почаст америчком корпоративном капиталистичком систему, обе подржавају одбрану и ширење америчке глобалне хегемоније, тако да протести и нереди због „расизма“ помажу у одржавању фокуса америчког народа подаље од нехуманог економског система, који је у Америци укорењен на власти, што је и прави проблем с којим се суочавају обични Американци. Политика „завади па владај“ још је веома присутна у Америци. Не треба заборавити и то да је трудница, коју је Џорџ Флојд малтретирао, била црна. Где су сада такозване феминисткиње у Америци и Британији да се огласе у вези с мучењем којем је она била изложена?
Зашто се протести претварају у нереде, пљачку? Да ли афроамеричко становништво већински учествује у свему томе?
Пре свега, већина афроамеричког становништва није учесник насиља које мучи Америку. Чињеница је да су либерали средње класе, који су већина припадника покрета Антифа, одговорни за сцене насиља.
Супротно ономе што Антифа и њихове присталице тврде, овај покрет није наставак прошлих антифашистичких покрета, попут савеза против Сила осовине у Другом светском рату. Истина, Антифа није политички покрет а још мање социјалистички или комунистички. (Можете ли да замислите какав би био одговор Савеза Комуниста Југославије према пуним мржње припадницима покрета Антифа испуњеним дрогама, индолентношћу, и који желе да виде нестанак реда и закона у друштву? Претпостављам да би им дали карту у једном смеру за Голи оток.) Истина о Антифа је да је то безумни, насилни, дегенерисани и уништавајући покрет чији су активисти производ моралне, културне и интелектуалне дегенерације Запада. Антифа тежи друштву без закона, друштву нереда, насиља, пуном дроге и пуном разузданости, као и са усађеном антипатијом према цивилизацији, хришћанству, моралу, културализму и интелектуализму. Надаље, концепт људских права који заступа Антифа је деформисан на неке најбестидније облике понашања познате човечанству, укључујући сексуалну девијантност. Разарање Цркве Светог Јована, у Вашингтону, од стране овог покрета показује како су неограничени у својим делима изопачености и како је хришћанство једна од главних мета мржње.
Откуд је анархизам у таквом успону у савременом друштву?
Као последица корпоративног капитализма, који је створио нераскидиву везу с материјализмом, културом славних и ријалити телевизијом, заједно са ефектима либералног милитантног секуларизма, либералног појма људских права и политичке коректности, западна се друштва брзо кваре. Култура и интелектуализам на Западу замењени су снагама које мрзе породичне вредности, религију, заједницу и образовање. Неки од најгорих типова људи који се могу замислити у животу данас су стекли значај у друштвима широм Запада и траже, између осталог, да се сексуалне девијације нормализују, да деца то уче у школи, да се мушки и женски полови укину, да се све врсте дрога легализују, те да се укине образовање. То су само неке од такозваних вредности које Запад данас извози широм света, а Србија све више постаје жртва ових несрећних и болесних схватања. Ако Срби ускоро не предузму неопходне кораке, српско ће друштво постепено личити на друштва на Западу. Највећа грешка коју сваки Србин може учинити је да мисли да културна дегенерација неће доћи у Србију, јер истина је да она већ постоји – иако још у фази развоја. Дан када је Србија постала вазална држава Запада – дан када је Слободана Милошевића свргнуо „Отпор“ са Запада – био је и дан када је у Србији први пут покренута културна трулеж. Срби, пазите!
Да ли Трамп може, односно хоће, да се избори с „дубоком државом“?
Морате бити изузетно опрезни према Трампу. Прво, он је одавно део америчког естаблишмента, тачније његовог пословног крила; друго, он говори о супротстављању исламизму, а истовремено одржава блиске личне везе са Саудијском Арабијом која је главни финансијер и главни извозник исламског тероризма у свету; он је као председник сковао блиске односе с такозваном Републиком Косово и речима подупро овај незаконити ентитет на годишњицу проглашења његове независности. Истина, сви амерички председници су исти. Али амерички политичари су само фронтмени. Они су ту од данас до сутра. Права владајућа снага у Америци је оно што називам невидљива влада, или влада из сенке. Либералне и конзервативне елите у Америци једнако су гадне једна другој, али поштује се Пакс Американа, од ког су Срби тако страшно претрпели, те настављају да трпе све до данас.
Шта је са истинским левичарским покретом у свету?
Због непостојања правог левог покрета у свету, који би формулисао дубинске, добро образложене и добро подржане идеје засноване на интелектуализму, речи социјалиста и комуниста су бесправно присвојили људи који су или неолиберали или филистејци или девијанти, а и једни други и трећи опасни су за друштво. Али проблем с којим се суочава права левица је такође и проблем с којим се суочава и права десница. Класични конзервативизам, попут класичног либерализма, уступио је место неоконзервативизму, што уопште није конзервативизам. Политика у свету је у јадном стању. Од просветљених и култивисаних људи зависи враћање политике из руку дегенерисаних маса које прождиру човечанство и цивилизацију без икаквог супротстављања. Срби, који су током своје историје бранили слободу и културу од варварства, требало би да предводе свет тако што ће га одвраћати од напретка какав воде групе као што је Антифа, искорењујући њихов пут уништења. Србија без дегенерације и изопачености, која произлази из њене богате културе, високог морала и дубоког просветљења, била би мета зависти многих земаља широм света, попут Британије, коју је покорио антикултурализам а девијантност је преузела вођство у својим најопакијим и најопаснијим облицима. Срби, започните процес ослобађања света тако што ћете се прво ослободити себе!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *