Кина намерава да у наредних пет година прода најмање 300 авиона типа JF-17 Thunder, заједничке пакистанско-кинеске производње. Међу купцима Thunder-а могу се наћи Демократска Република Конго, Нигерија, Шри Ланка, Судан, Венецуела, Турска и Србија. До сада је авион JF-17, купило Министарство одбране Пакистана. Све у свему, 150 ових авиона треба да постане део ваздухопловних снага ове земље. Не искључује се могућност повећања наруџби од још 50 бораца.
Кинеско ваздухопловство је претходно разматрало могућност да JF-17 постане део њихових снага, али је напустило ту идеју и одлучивши да активније развија породицу борбених авиона Ј-11, који представља модификовану копију руског Су-27.
Авион JF-17 настао је као резултат заједничког програма Кине и Пакистана, са учешћем од по 50%, започетог 1999. године. Кинеска корпорација из Ченгдуа одредјена је за носиоца развоја и производјача, док је пакистански ПАЦ преузео на себе програме одржавања продатих летелица, као и производњу одредјених компоненти. За потребе развоја авиона Русија је испоручила своје моторе Климов РД-93 са којим је постојао велики проблем, Индија је вршила притисак на Русију да не продаје РД-33 Кини због лоших односа Индије и Пакистана, али је на крају Кина успела набавити одређени број РД-33 мотора.
Прва наруџба је стигла из Пакистана и односила се на 42 авиона за потребе пакистанског ратног ваздухопловства, од којих је 8 летелица испоручено крајем 2008. године. Укупни број летелица које би Пакистан могао наручити креће се до 250 комада.
ТТ карактеристике
Посада: 1
Дужина: 14 м
Распон крила: 8,5 м (без ракета на врховима крила)
Површина крила: 24,4 м2
Висина: 5,10 м
Маса празног авиона: 6 411 кг
Маса пуног авиона: 9 100кг (без ракета на врховима крила)
Полетна маса: 9 100кг (нормална); 12 700 кг (максимална)
Капацитет горива: 2 300 кг
Допуњавање горивом у лету: Не
Маса наоружања: 3 700 кг
Погон: 1 x РД-93, потиска 84,4 кН са допунским сагоревањем
Максимална брзина: 1.6~1.8 Маха
Плафон лета: 16 700 м
Долет: 3 000 км
Акциони радијус: 1 350 км
Наоружање: једноцевни топ калибра 23 мм или 30 мм
Подвесне тачке: Седам (1 централна подтрупна; 4 поткрилне; 2 на врховима крила)
Извор: Глас Русије
Možda su i ovi avioni rešenje (meni liče na ,,slabije‚‚ F-16, po performansama, izgledu i mogućnostima), ali nadam se da ih cena ,,prati‚‚ i predstavlja adut. Čini mi se najvažnijim videti kakav im je radar, elektronika i kompatibilnost sa ruskim (sovjetskim) oružanim sistemima koji su u našoj armiji u decenijskoj upotrebi. Ne treba zanemariti ni troškove obuke i održavanja, jer oni mogu predstavljati ključni faktor opredeljenja. Još značajniji su projekti koji prate usvajanje tj. uvođenje ovog lovca (i možda bombardera)a odnose se na privrednu saradnju na izradi što više delova za ovaj model, što se nalazi u ponudi većine ostalih konkurentskih modela. Naravno, ponuda zavisi i od političkog uticaja tj. snage, a ona je mala, pa nisu isključene i ,,gorke‚‚ pilule.