Мали екран у челичном загрљају жуте елите

О другосрбијанским комесарима РТС-а

Пише Жељко Ињац

Да се „Власи не досете“, програми РТС-ових канала препуштени су другосрбијанско-сорошевским продукционим кућама. Знајући да просечан српски гледалац шест сати дневно проводи поред ТВ екрана, другосрбијанско-сорошевко друштво са РТС-а, ову чињеницу обилато користи (преко „својих“ продукцијских кућа) за „софистицирану“ пропаганду личности и њихових политичких идеја које се касније на „терену“ пласирају на „митинзима за подршку“ својих истомишљеника

Годинама уназад, под будним оком државних пропагандиста, у „Холивуду“ се снимају филмови који имају један циљ – афирмацију друштвених и моралних вредности америчког друштва и његове снаге.

Тако нам стиже „Рамбо“, „Умри мушки“, „Терминатор“, филмови који гледаоцима широм света шаљу јасну поруку: довољан је један наш појединац – амерички натчовек – да вас све победимо!

Руководећи се овом тактиком, РТС у свом целокупном културном програму спроводи „софистицирану пропаганду Сорошеве другосрбијанске културне елите“.

Новопостављено руководство РТС-а громогласно је покренуло емисију из културе „Аутопортрет“. РТС на свом званичном сајту емисију „Аутопортрет“ најављује: „Најзначајније личности домаће културе и уметности говоре о до сада непознатим деловима својих биографија и пружају могућност да их гледаоци упознају на другачији, нешто интимнији начин.“

[restrict]

У емисији „Аутопортрет“, како жуто-сорошевска уредничка „екипа“ сматра, гостују „најзначајније личности домаће културе и уметности“: Љубомир Симовић, Филип Давид, Борка Павићевић, Милан Влајчић, Горан Марковић, Сергеј Трифуновић, Мира Карановић, Вида Огњеновић, Дејан Мијач, Предраг Ејдус…

Шта нам они поручују када их упознамо „на другачији, нешто интимнији начин“? Да након гостовања потпишемо Апел 100 и одемо заједно са њима на митинг Саше Јанковића. У емисији „Културни дневник“ промовишу се уметничка достигнућа из истих идеолошких кухиња. Нема места ни за једног уметника националне провенијенције. Они су на РТС-у непожељни јер другосрбијански комесари глобализма не допуштају такве „ексцесе“!

Културним програмом на РТС-у из сенке руководи „комесар“ Борис Миљковић, неприкривени симпатизер Демократске странке, потписан као (такозвани) креативни директор РТС-а. Господин Миљковић, иначе, веома ситуиран, ето, ради за плату од 60.000 дин на РТС-у? Или можда на РТС-у има неку другу „мисију“? Поред тога што преко своје приватне фирме, а као запосленик РТС-а, скупо наплаћује своје уметничке креације, главни је „консиљере“ задужен за спровођење другосрбијанске културне политике на РТС-у и на пет тематизованих кабловских канала РТС-а.

Руководство РТС-а потписало је уговор са продукционом кућом „Мрежа“, те се на РТС1 и РТС2 емитују и плаћају новцем грађана програми: „Савамала, годину дана од рушења у Херцеговачкој, држава без одговора“, „Како постати медијски писмен“, „Право на медије – како медији крше претпоставку невиности?“, „Екологија“, те дечје и омладинске емисије: „Истине и лажи“, „Екипа“, „Генерација 95“. Интересантно, али индикативно, њихова емисија „Мој први глас“ емитује се на ТВ Н1!?

Да подсетимо, власница ТВ Мреже је Лила Радоњић, а један од уредника Оља Бећковић. Њихови програми, дечји, образовни, документарни „смишљено“ „гађају“ и „едукују“ циљну групу коју је РТС у потпуности (свесно?) запоставио у сопственим програмима – омладину, младе интелектуалце и жене.

РТС2 је у време паузе скупштинских заседања и у време „Протеста против диктатуре“ емитовао емисију „Савамала и медијски мрак“!? Можда случајно? Твитераши су ову емисију, под ознаком хитно, коментарисали као „Пад диктатора“ или како је прокоментарисала једна твитерашица „Видесте ли на РТС2, ТВ Мрежа? Аууу… до детаља о Савамала и до детаља осврт на предизборну кампању и РЕМ“. У програмима продукцијске куће „Мрежа“ распон гостију креће се од Тамаре Скрозза до Зорана Кесића, који је на РТС2 добио полусатни простор да представи „свој лик и дело.“

Да се „Власи не досете“, програм РТС2 је потпуно препуштен другосрбијанско-сорошевским продукционим кућама. Знајући да просечан српски гледалац шест сати дневно проводи поред ТВ екрана, другосрбијанско-сорошевско друштво са РТС-а, ову, малом броју људи познату чињеницу обилато користи преко „својих“ продукцијских кућа за „софистицирану“ пропаганду личности и њихових политичких идеја које се касније на „терену“ пласирају на „митинзима за подршку“ својих истомишљеника. Дакле, све је јасно. А ко им је то омогућио?

Објављено о ВИДОВДАНУ, 5. маја 2017       

[/restrict]

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *