Почетна / ДРУШТВО ДАНАС / Додела награда „Најбоље из Србије 2019“ – НИС међу водећим домаћим корпоративним брендовима

Додела награда „Најбоље из Србије 2019“ – НИС међу водећим домаћим корпоративним брендовима

Компанија НИС поново је ове године изабрана међу водеће домаће корпоративне брендове у акцији „Најбоље из Србије 2019“ коју је организовала Привредна комора Србије у сарадњи са Министарством трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије. НИС је, трећу годину заредом, освојио признање у категорији „Производна добра и пословне услуге“ што је нова потврда да су и потрошачи и стручна јавност препознали НИС као једног од лидера на домаћем тржишту и компанију која је посвећена непрестаном унапређењу квалитета својих производа и услуга.

У име НИС-а признање је на свечаности у београдском хотелу „Хајат“ примио Вадим Смирнов, заменик генералног директора и директор Функције за односе са државним органима и корпоративне комуникације. За компанију је од посебне важности чињеница да је у акцији „Најбоље из Србије“ пресудан глас потрошача који су током процеса избора имали могућност и да директно гласају за омиљене брендове. Ово признање за НИС уједно представља и обавезу да настави да ради на јачању односа са потрошачима, унапређењу пословања у свим сегментима и креирању иновативних производа и услуга на домаћем тржишту.

Ово је пети пут да НИС осваја признања у оквиру акције „Најбоље из Србије“. Поред награде за најбољи корпоративни бренд компанија је добила признања и за своја два малопродајна бренда – GAZPROM и NIS Petrol бензинске станице.

Кампања за избор најбољих домаћих брендова први пут је организована 2004. године под називом „Најбоље робне марке Србије“ да би 2008. године назив био промењен у „Најбоље из Србије”, како би се проширио опсег номинација. Основни циљ манифестације је афирмација домаћих компанија и производа који су по квалитету, цени и осталим елементима, равноправни светским конкурентима. Ове године признања су додељена у 23 категорије, а поред гласова потрошача о успешности брендова одлучили су тржишно-финансијски параметри и оцене стручног жирија. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *