Почетна / Дух времена / Педофилска рекламна апокалипса

Педофилска рекламна апокалипса

„Јутјуб“ поново на удару

Моћни „Гуглов“ видео-портал „Јутјуб“, који годинама окреће милијарде долара од реклама што прате постављање свакојаких видео-записа од људи из читавог света, недавно је до темеља уздрман појавом педофилског скандала

Није прошло ни две године од претходног скандала који је најкомерцијалнијој видео-платформи на интернету, популарном „Јутјубу“, нанео иницијалну штету од најмање неколико стотина милиона долара губитка од зараде (дугорочно потенцијално много већу), а задесила их је нова невоља истог типа, премда с далеко неизвеснијим и свакако још штетнијим последицама. У поменутој недавној прилици „Јутјуб“ се нашао на удару после скандала насталог када су неке терористичке организације успеле да злоупотребе разне видео-садржаје у своје пропагандне па чак и комерцијалне сврхе. Чим се за то сазнало, „Јутјуб“ су одмах напустили њихови најиздашнији рекламни партнери, моћне интернационално позициониране компаније из свих области, захваљујући којима ова платформа функционише у сферама које подразумевају свакодневно обртање милијарди долара. „Еј-Ти-енд-Ти“, „Нестле“, „Епик гејмс“, „Дизни“, ХБО, „Хазбро“ и многи други тог ранга, престрављени што су видео-материјали на „Јутјубу“ на којима су се рекламирали њихови производи или услуге доведени у везу с терористима, одмах су одлучили да прекину сарадњу са „Јутјубом“ и обуставе свако даље рекламирање преко ове платформе.

Скандали

„Јутјуб“ се дао у детаљно чишћење видео-материјала, и увео наводно врло ефикасно додатно обезбеђивање своје видео-понуде од сличних злоупотреба, посебно уз помоћ даље развијаног софтвера из породице тзв. вештачке интелигенције, као и уз помоћ бруталног чишћења неприкладног видео-садржаја, што их је постепено почело да доводи у пређашње стање јер су после терористичког скандала и настанка „рекламоапокалипсе“, која им је однела стотине милиона долара директних губитака и још ко зна колико стотина последичне изгубљене добити, неке велике компаније почеле да се враћају на ову и за њих изузетно корисну платформу. А онда је уследио нови удар који не само да је поново отерао првобитно одбегле оглашиваче него је овога пута талас моћних компанија које су одлучиле да прекину сарадњу с њима толико велики да се заиста ради о феномену налик апокалипси. Једини страшнији скандал који у западном свету може да задеси било коју пословну јединку од етикете да на било који начин, макар и без икаквог умишљаја, подржавају тероризам јесте да су било којим својим чињењем или нечињењем, опет без обзира на своје свесно учешће у том делању, доведени у везу с педофилијом. А то се „Јутјубу“ управо догађа.

Цео текст је доступан претплатницима или у штампаном издању

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *