ЕПС гради енергетску инфраструктуру за модеран ауто-пут

Милорад Грчић, в. д. директора ЕПС-а, обишао радове у Грделичкој клисури

Пројекат „Електропривреде Србије“ и ОДС „ЕПС Дистрибуције“ изградња трафостанице „Момин камен“ и мреже за напајање ауто-пута кроз Грделичку клисуру добро напредује и биће завршен почетком маја, рекао је Милорад Грчић, в. д. директора ЈП ЕПС, приликом обиласка радова.
ТС „Момин камен“ напона 35/10 kV наменски је пројектована и гради се на веома тешком терену за потребе ауто-пута на међународном Коридору 10, који спаја Београд с крајњим југом Србије.
„Инвестиција у саму трафостаницу је око 90 милиона динара и биће завршена најкасније до краја овог месеца. Паралелно је у току реализација тежег и сложенијег, а једнако важног пројекта изградње напојне мреже и постављања кабла каји спаја ТС ’Момин камен’ са ТС напона 110 kV у Владичином Хану. Укупна траса дуга је 11 километара и овај пројекат кошта 275 милиона динара. Ради се и развод на 10 kV, вредности 45 милиона динара“, рекао је Грчић.
Сва три пројекта су конципирана тако да задовоље потребе новоизграђеног ауто-пута који би ускоро требало да буде пуштен у саобраћај. Обезбедиће се напајање електричном енергијом за два тунела, Манајле дугог 1.808 метара и Предејане дугог око 1.000 метара, паркинге, две наплатне рампе и сва неопходна инфраструктура за функционисање модерног аутопута.
„Оно што је посебно важно и о чему смо водили рачуна у ЕПС-у и ОДС-у је да овим пројектима и сва околна места, општине и села добијају веће капацитете за снабдевање електричном енергијом и стабилније напајање. Водили смо рачуна да, ако већ улажемо око 410 милиона динара, односно нешто мање од 3,5 милиона евра, то има ширу намену“, истакао је Грчић. „Очекујемо да ће почетком маја све бити спремно, и енергетски и део који раде ’Коридори Србије’ за коначно пуштање ауто-пута у саобраћај.“
Обиласку радова на пројектима у околини Предејана присуствовали су и Бојан Атлагић, в. д. директора ОДС „ЕПС Дистрибуција“, представници „Коридора Србије“ и пословни партнери.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *