Почетна / Култура / Добро је да доброг нема!

Добро је да доброг нема!

Две нове серије из продукције ХБО-а, „Наследници“ и „Оштри предмети“, једна савремена дегенеризација Шекспировог „Краља Лира“, а друга једнако накарадна модернизација писања о америчком југу, обилно доприносе представљању људи и њихових судбина у најгорем могућем светлу

У изнуђеној сада већ и предугој паузи у настављању понуде телевизијског и он-лајн гиганта ХБО-а, серије „Игра престола“, претплатници су добили фикс есенцијалног зла из продукције ове компаније које је спаковано у садржај две нове серије. Оне додуше немају никакве друге везе с поменутим светским ТВ феноменом који је створио и ХБО колико и себе, осим што једнако предано, умишљајно и агресивно играју управо на карту привлачног зла.

ПРОМОЦИЈА ЗЛА Две нове серије за летњу забаву љубитеља драмског огранка ХБО-а тематски су сасвим другачије, али у суштини чине заправо истоветни ангажман у продуцентској политици ове куће. У оба случаја, и у сасвим јасно израженој савременој разради „Краља Лира“ која је увијена у садржај серије „Наследници“ и још једног позајмљивања атмосфере летњег душевног и социјалног пакла америчког југа ала „Дуго топло лето“, а што је врло важни мизансцен серије „Оштри предмети“, главни јунак, заправо заједнички њихов садржалац је нова доза хабеоовске омиљене и вишегодишње упорне промоције зла и „позитивне гадости“ савремене људске душе и карактера. Чак и ако сте одушевљени овим серијама и њиховим претходницима који су им утрли пут, а који су уредно и истрајно радили на томе да нас све одушеве квалитетом израде и декадентним капацитетом садржаја, остајете запањени призорима које су аутори дично потурили гледаоцима као аутентични уплив у актуелно стање морала западног света и то без икаквих скрупула, ублажавања, чак и без посматрачког угла и било какве наде у позитивно исходиште. Од те слике вам једноставно није пријатно, а ако се конзумирања ових серија прихватите сериозније, нема сумње да ћете посумњати у опстанак овог света и то у не тако далекој будућности.
Цео текст је доступан претплатницима или у штампаном издању

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *