Прво су дошли по Алекса Џоунса

ГЛОБАЛНИ ЦЕНЗОРИ

Компаније „Епл“, „Спотифај“, „Фејсбук“ и „Јутјуб“ забраниле су „Инфоворс“ контроверзног Алекса Џоунса у размацима од по 12 сати, драматично показујући праву природу процеса у којем је картел приватних интернет-платформи укинуо Први амандман америчког устава и темељ слободне штампе: слободу мишљења и изражавања. Твитер још одолева жестоким притисцима

Посетиоце главног Јутјуб канала контроверзног америчког новинара Алекса Џоунса 6. августа дочекала је порука да је канал „укинут због кршења смерница заједнице на Јутјубу“. Такође је укинут и канал који је његов програм емитовао уживо, те канал „Инфоворс њуз“. Јутјуб је био главна дистрибуциона платформа Алекса Џоунса, који јој се придружио још 2008. Пре него што је укинут, његов главни канал имао је више од 2,4 милиона претплатника, а програми више од 1,6 милијарди прегледа. Изговор за укидање његових канала биле су магловите и мутне орвелијанске синтагме „говор мржње“ и „ширење лажних вести“.
Садашњем прогону са интернета претходила је демонизација Алекса Џоунса која је отпочела током председничких избора у САД 2016, да би била радикализована у јуну ове године, када је посредством медија главног тока преплављен грубим нападима, исмевањима и пародијама, у чему су предњачили водећи амерички комичари. Покренуте су и две тужбе за клевету за шта су искоришћене изјаве Алекса Џоунса током истраживања која је „Инфоворс“ спровео у случају пуцњаве у Основној школи „Сенди Хук“, што је третирано као потенцијално режирани догађај с ангажованим глумцима. Овај догађај из 2012. године, у коме је према званичној верзији нападач Адам Ланза убио 20 деце и шест наставника у школи „Сенди Хук“ у Њутауну у Конектикату, детаљно је истраживао и Џејмс Трејси, професор конспирологије на Универзитету „Флорида Атлантик“, због чега је избачен с посла. Оваквим притисцима довођење у сумњу и истраживање веродостојности званичних изјава о догађајима – стављена су ван закона. Јасно је да универзитетским администрацијама и свима осталима овакве анализе пуцњава у школама и други трагични догађаји, какви су у САД били терористички напад у Оклахома Ситију и на Бостонском маратону, могу изгледати неприкладно, али право на слободу говора и истраживање загарантовано уставом САД не би смело да буде доведено у питање. Чињеница да се режирани догађаји и операције под лажном заставом континуирано спроводе како би се реализовали зацртани циљеви и одузела или умањила права и слободе грађана (у случајевима масовне пуцњаве, по мишљењу Трејсија и Џоунса, ради се на укидању Другог амандмана САД којим се гарантује слобода ношења оружја). Истраживања која су урушила званичну верзију о 11. септембру морају да буду ствар прошлости. Политика сексуалности је овим истим механизмом увелико постала недодирљива и свако ко се усуди да је преиспитује изложен је судском прогону.

[restrict] РАЗЛОЗИ ПРОГОНА Прогон Алекса Џоунса није, међутим, резултат забране коју је донела америчка влада, суд, или тајне службе „у интересу националне безбедности“. С медијских интернет-платформи координирано су га уклониле велике технолошке корпорације као окосница глобалистана у процесу успостављања тоталитарног поретка у коме нема места за истраживања његове природе, као и права на сумњу у веродостојност његових званичних верзија у чему је Алекс Џоунс био без премца.
На свом веб-сајту Алекс Џоунс је овако сумирао разлоге свог прогона од стране великих технолошких компанија: „’Инфоворсу’ је широко признато да је играо кључну улогу у избору Доналда Трампа. Забрањивањем ’Инфоворса’, велике компаније се ангажују за мешање у изборе само три месеца пре кључних међуизбора. Забраном ’Инфоворса’, ’Епл’, ’Фејсбук’, ’Спотифај’ и ’Јутјуб’ (’Гугл’) приграбили су моћ да уклањају људе и производе пласиране преко интернета са својих платформи на основу њихових политичких мишљења. Ова моћ ће бити све више коришћена са циљем мешања у изборе. Забрана, такође, поставља преседан у коме је сама тврдња да је неко починио ’говор мржње’ без навођења специфичних примера довољна да избрише нечије индивидуално или групно дигитално присуство. Забрана је тек део ширег цензорског чишћења које укључује и тајну цензуру, забрану у сенци и алгоритамску манипулацију како би сакрила или спалила конзервативни садржај. ’Епл’ је, такође, одлучио да ућутка ’Инфоворс’ након што смо их континуирано критиковали због њиховог рада на продавању података комунистичкој кинеској влади. Пука коинциденција. Да, сигуран сам. За конзервативне медије који не реагују зато што не воле ’Инфоворс’ имамо поруку – ви сте следећи.“
„Фејсбук“ је забранио „Инфоворс“ након лобирања „Си-Ен-Ена“ и демократског конгресмена Теда Дојча. Ово није „само приватна компанија“, ово је огољена политичка цензура. Ово је резултат притиска левице која одбија да расправља о својим идејама и једноставно не дозвољава постојање платформе за своје противнике. Све ће се то интензивирати уколико законодавци сада не уведу Дигиталну повељу о правима и не третирају гигантске друштвене медије као телекомуникационе компаније којима је законски забрањено да дискриминишу људе и медије на основу политичког мишљења.

ОРВЕЛ У ПРАКСИ У току је дигитално спаљивање књига и то је опасан преседан и реализација Орвелове тоталитарне државе у којој Министарство истине кроји реалност и мења датуме и новинске текстове из прошлости уз обавезу преваспитавања (промене свести) својих грађана, јер „само дисциплинован дух може опажати реалност“. Велики приватни технолошки конгломерати и гигантске приватне компаније можда нису потпуни еквивалент Хитлеру. Друго време – други рајх.
Алекс Џоунс је оптужио Тима Кука, директора компаније „Епл“, да је предводио забрану „Инфоворса“, назвавши Кука лицемером који покушава да у Америку уведе комунистичко-кинески стил цензуре интернета.
Прошле недеље „Базфид њуз“ je објавио да је Тим Кук позвао да се забрани подкаст „Инфоворса“. Марк Закерберг је на фејсбуку, следећи Куков пример, одмах учинио исто.
Џоунс је на твитеру, недељу дана након чистке, Куку посветио серију твитова, називајући га „истим човеком који је под уговором с репресивним системом у Кини“, a говорио је и о „Фокскон“ фабрикама, главном произвођачу „Еплових“ производа у Кини у којима су „угњетавани радници, изложени неподношљивим условима, починили бројна самоубиства“.
„У самовољној чистки ’Инфоворса’, Кук уводи у Америку контролу интернета у комунистичком кинеском стилу, док истовремено ’Гугл’ гради цензурисану верзију свог претраживача у Кини. А све што раде у Кини коначно ће доћи и у Америку. То се већ и дешава. Упамтите моје речи“, упозорио је Алекс Џоунс.
Пре две и по године Мет Драџ, оснивач и власник изузетно популарног „Драџ рипорта“, дошао је у студио „Инфоворса“ и упозорио на овај предстојећи напад на Први амандман. Глобалисти желе да ућуткају сваки глас критике и погасе алтернативне и независне медије. „То би се догодило прошле године да је Хилари ушла у Белу кућу“, сматра Џоунс. Избор Доналда Трампа одложио је извршење овог плана за око годину и по дана. „Изгледа да се сада не плаше Трампа и покренули су овај процес. Не мислим да је председник Трамп компромитован, али он се компромитује на један или други начин ако његова администрација то не учини централним проблемом. Слобода говора је централно питање; ово је само срце ствари. То је језгро. То је то“, закључио је Џоунс.
Икона слободе говора, професор на МИТ-у Ноам Чомски осудио је забрану „Инфоворса“ нагласивши очигледну опасност од монопола који се баве координирањем цензуре говора.

ГЛОБАЛНИ МЕДИЈСКИ ФЕНОМЕН У међувремену, број преузимања званичне апликације „Инфоворса“ која омогућава праћење програма са њиховог сајта на мобилним телефонима, пробило је све рекорде и сада је на четвртом месту у „Епловој“ продавници апликација, надмашивши „Си-Ен-Ен“, „Гугл њуз“, „Базфид“, „Фокс њуз“, „Њујорк тајмс“, „Еј-Би-Си“ и „Би-Би-Си“.
„’Алекс Џоунс шоу’ био је један од најутицајнијих медијских пројеката на шауткасту и интернету. Ако никада нисте чули за Алекса Џоунса, онда сте пропустили једну од најдинамичнијих радио-станица на планети“, закључак је који је својевремено изнео „ЗДнет“. „Овај лик је национално благо, светлост која се пробија кроз електронски Берлински зид америчког медијског естаблишмента“, закључак је „Би-Би-Сијевог“ истраживачког новинара Грега Паласта.
Магазин „Ролингстоун“ описао је својевремено Алекса Џоунса као „дива америчке конспирационе супкултуре који свакодневним деловањем непрекидно дописује своју биографију, чинећи да Раш Лимбо и Глен Бек звуче као домаћини ’Ен-Пи-Ар’ програма на золофту“.
На сајту „Инфоворса“ издвојено је и мишљење професора Америчких студија на Универзитету Тексас у Остину Рандолфа Луиса, који је испитивао емоционалне, етичке и естетичке изазове живота под константним надзором у америчком друштву након 9/11. У листу „Дејли Тексан“, анализирајући Алекса Џоунса и америчког сенатора Ренда Пола, Луис је навео: „Алекс Џоунс је једна од најважнијих политичких медијских фигура у земљи. Његов круг либертаријанаца из Тексаса је можда најважнија зона отпора култури надзирања управо сада… Видим их као тексашке борце, наоружане ратнике… У њима постоји много војничке харизме и сјаја. Врло су страствени у вези са Другом амандманом и они себе виде као робустне индивидуалисте.“
Алекс Џоунс је поставио узусе за медије који у 21. веку, ревитализујући идеју медија као четвртог стуба власти, реализованог по моделу: један човек, техника и мрежа поузданих сарадника.
Покренувши као двадесетогодишњак самостални локални недељни ноћни телевизијски шоу-програм у оквиру „Паблик аксес телевижн“, у року од годину дана Џоунс је успео да реализује један од најбоље рангираних ток-шоу програма у Остину (Тексас).
„Алекс Џоунс шоу“, који синдикално преноси више од 160 ТВ станица широм САД, веома је озбиљно уздрмао и угрозио приватна министарства за информисање и културу – медијски монопол који је у САД под контролом пет компанија које контролишу највећи део медијског бизниса. Ниједна деспотска или диктаторска власт нису поседовале толику моћ.
Инфоратничка стратегија коју Алекс Џоунс примењује заснива се на изузетно добром познавању и истраживању новог светског поретка – глобалне мутације човечанства која се под називом „мондијализам“ и „транзиција“ реализује као научнотехнолошки тоталитаризам у форми кибернетског еугенизма који има за циљ успостављање тоталне и тоталитарне контроле, приватизацију генетичке баштине и ослобађање Планете од „сувишних ждерача хране“.
Алекс Џоунс је светски феномен. Преко шеснаест милиона људи широм света дневно посећивало је његове сајтове Infowars.com и Planet Prison TV.com. Његову публику чине обични гледаоци, али и универзитетски професори, водећи светски политичари, као и, нажалост, пропагандни тимови корпоративних медија и спин мајстори, задужени за дискредитацију програма и његовог аутора који погађа право у центар планова „тамних коридора моћи“. Својим свакодневним медијским деловањем заснованим на поверењу у слободу, моћ појединца и неопходност отпора, Алекс Џоунс је успео да освести многе људе широм света о правој природи глобалног поретка који се успоставља.
Овакав одзив публике резултат је иновативног приступа и деловања путем „вирусних медија“ који се кроз различите медијске форме деловања на интернету саморепродукују, што је својеврстан заштитни знак Алекса Џоунса још из времена настанка његових првих документарних филмова, када је охрабрујући гледаоце да их бесплатно копирају и дистрибуирају, стекао широку гледалачку публику широм света.

НЕПРИЈАТЕЉ БР. 1 НОВОГ СВЕТСКОГ ПОРЕТКА Још у свом филму „Ендгејм“ из 2006. Џоунс је говорио о мастер-плану елите да покори читаво човечанство, упозорио је на „контролну мрежу“ коју „елита“ поставља како би пратила и чувала информације о масама помоћу технологије за надзор и контролу маса чија инфраструктура укључује RFID чипове, GPS на мобилним телефонима, личне карте са чипом, ДНК базе података. У емисији је указано на операцију која се спроводи путем „Тиво“ и „Гугла“ који бележе навике и интересовања ТВ и интернет гледалаца, правећи комплетне, детаљне психолошке профиле људи на планети. У Џоунсовим емисијама и филмовима анализиран је план, креиран у оквиру групе Билдерберг, план који предвиђа редукцију популације на 500 милиона људи а који ће се спроводити биохемисјким оружјем, у ситуацији глобалног финансијског слома. „Глобалисти верују у социјални дарвинизам у коме ће се они позиционирати као богови који ће управљати заглупљеном популацијом, што ће се, по њиховим плановима, реализовати систематичном форсираном употребом дрога“, изјавио је Џоунс у свом програму 2004. године.
Алекс Џоунс је, такорећи, одмах након рушења Светског трговинског центра и удара на Пентагон, реаговао снимајући документарне материјале са намером да испита истинитост званичне верзије. Аутор је документарних филмова и књиге „9/11 Силазак у тиранију: Мрачни планови Новог светског поретка о претварању земље у планетарни затвор“. Филмови и документарни материјали овог аутора показују да се радило о операцији под лажном заставом, утицали су на оснивање покрета „Истина о 9/11“, који се залаже за преиспитивање званичне верзије у светлу бројних експертских анализа, изјава очевидаца, политичких коментатора. Већ 25. јула 2001. Алекс Џоунс је изнео историјат операција под лажном заставом које је извела влада САД, од Залива Тонкин, који је Линдон Џонсон употребио како би дубље увукао САД у Вијетнамски рат, до првог напада на Светски трговински центар (1993) и бомбашког напада у Оклахома Ситију (1995), који су представљали терористичке нападе спонзорисане и организоване од стране тајних владиних служби како би помогли Билу Клинтону у добијању гласова на изборима и суспензији грађанских слобода. Џоунс је упоредио Оклахома Сити са паљењем Рајхстага: „Позовите Белу кућу и реците им да знамо да се ради о планираном тероризму“, поручио је тада својим гледаоцима, „као и да знамо да је Бин Ладен бабарога, неопходна у њиховом лажљивом орвелијанском систему“.
Алекс Џоунс у својим филмовима и програмима разоткрио је и смртоносно функционисање Бермудског троугла: фармација–медицина–еугеника, посао у коме учествују и ГМО компаније у савршеној синхронизацији са улогом војноиндустријског комплекса.
Гостујући пре годину дана у програму Џорџа Норија „Фром коуст ту коуст“ Алекс Џоунс је говорио о томе како види суштину свог позива: „Људима су неопходне тачне информације како би се оријентисали и разумели шта се стварно догађа у свету. Успавани заводљивошћу корпоративних медија и конформистичких идеала нису у стању да се отргну. Мој програм је за њих као шољица јаке кафе после које следи буђење.“
Разрешење тајне феномена Алекса Џоунса лежи у сократовској оданости истини и спиритуалној вези с људима који воле истину и трагају за њом остварујући заједницу којој нису могла да науде никаква спиновања, ни подметања за која су ангажоване армије пропагандиста и спин мајстора. Због тога је глобалистан прибегао старом добром методу. Дигитална ломача је запаљена.

[/restrict]

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *