Пијаце у срцима Београђана

У Београду обележена међународна кампања „Close to your heart“

Градске пијаце заједно са још 4.000 пијаца чланица покрета „Love your local market“ ове године узеле су учешће у међународној кампањи „Close to your heart“ која је трајала од 17. до 31. маја. Ова кампања успешно је указала на очување традиције и културе, значај здраве и безбедне хране,  те пијаце представила као туристичке симболе. Тим поводом у Београду је организована централна манифестација – „Београдски ноћни маркет“ под слоганом „Велика пијаца“.

Да су београдске пијаце близу срца суграђана показала је незапамћена посећеност ове традиционалне манифестације, која је по први пут трајала два дана и то на неуобичајеном месту, у Студентском парку, где је давне 1824. године основана пијаца Светог Андреје, у народу познатија као Велика пијаца. Пијаца која је у 19. веку и у првим деценијама 20. столећа снабдевала Београђане разноврсним производима, оправдала је своје име и окупила више од 150 излагача, међу којима су се посебно истакли шампиони пијаца, занатлије, уметници, дизајнери и угоститељи. Специјално изненађење за све љубитеље добре фотографије били су посебно дизајниран рам и табле „Close to your heart“, који су омогућили да се забележе незаборавни тренуци.

На „Београдском ноћном маркету“, препознатљивом по куповини квалитетних производа, дружењу и доброј забави, овога пута своју музичку креативност показали су ди-џејеви Стефан Гагић, Горан Старчевић, Александра Дуенде и квартет „Пепељуга“. Јединственој манифестацији свој допринос дали су ГО Стари град и институције културе наше престонице – Етнографски музеј, Задужбина Илије М. Коларца и Завод за заштиту споменика Београда.          

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *