NISOTEC – лидер на тржишту мазива по квалитету производа

Највиши квалитет производа компаније НИС потврђен је и на овогодишњем 85. Међународном пољопривредном сајму у Новом Саду, на коме је компанија освојила велики шампионски пехар за врхунски квалитет NISOTEC производа

НИС је у оквиру учешћа на Међународном пољопривредном сајму у Новом Саду представио бизнис са мазивима, који у оквиру дугорочне стратегије развоја представља један од значајних праваца.

Захваљујући константном унапређењу производње, палети од преко 170 врста производа и 500 различитих артикала, као и квалитетом уља који потврђује више од 30 одобрења најпознатијих произвођача моторних возила, бренд NISOTEC је постао лидер на домаћем тржишту мазива и један од десет најпродаванијих брендова на Балкану.

Највиши квалитет производа компаније НИС потврђен је и на овогодишњем 85. Међународном пољопривредном сајму у Новом Саду, на коме је компанија освојила велики шампионски пехар за врхунски квалитет моторних, хидрауличних и трансмисионих уља, као и осам великих златних медаља и шест златних медаља за квалитет производа из NISOTEC палете.

„NISOTEC бренд је до сада освојио скоро 40 медаља за квалитет, што уз одобрења водећих светских произвођача возила представља гаранцију квалитета и препознатиљивости нашег бренда на домаћем и тржишту региона. Наш циљ је да константним технолошким унапређењима и применом нових решења јачамо лидерску позицију на домаћем тржишту и обезбедимо бољу позицију бренда у земљама региона“, истакао је Дмитриј Вуколов, директор Дирекције мазива у компанији НИС.

Као одговорна компанија, НИС усклађује своју производњу мазива и са савременим еколошким стандардима. У том циљу завршена је друга фаза модернизације лабораторије мазива, развијена нова палета „ECO FRIENDLY“ еколошки прихватљивих мазива у циљу очувања животне средине. На тржишту се, такође, продаје NISOTEC AdBlue за Еуро 4 и Еуро 5 моторе који смањује садржај азотних оксида у издувним гасовима.

НИС на тржишту, поред бренда NISOTEC нуди и широку палету интернационалног бренда G-Energy, који обухвата асортиман синтетичких и полусинтетичких уља за моторе европских, јапанских и америчких произвођача путничких аутомобила последње генерације. Синергијом ова два бренда, НИС покрива све сегменте тржишта мазива у Србији и региону.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *