Почетна / Оглашавање / „Дунав осигурање“ и СО Савски венац представили „Отворене дане“ – пројекат едукације о животном осигурању

„Дунав осигурање“ и СО Савски венац представили „Отворене дане“ – пројекат едукације о животном осигурању

Eдукација на тему животног осигурања и регрутације нових агената продаје одржана је 19. октобра у просторијама општине Савски венац, која тај пројекат спроводи на иницијативу и у сарадњи са компанијом „Дунав осигурање“.
Председник Извршног одбора те компаније Мирко Петровић изјавио је да је циљ пројекта запошљавање грађана у компанији „Дунав“ који би радили на позицији агената осигурања и да ће им ова едукација пружити више информација о тој позицији, производима из делатности осигурања, вештинама продаје…
Како је истакао, свим полазницима биће пружене информације о услугама животног осигурања, па ће након едукације бити спремни да се регрутују за ту позицију.
„Ово је заједнички пројекат општине Савски венац и компаније ’Дунав’ са циљем да се грађанима пруже информације о услугама и производима које наша компанија нуди“, поручио је Петровић.
Према његовим речима, ради се о компанији која представља највећи српски бренд, са годишњом премијом од скоро 200 милиона евра и са највећом продајном мрежом у Србији, те ће будући агенти продавати производ који је најквалитетнији и носи највеће поверење грађана Србије.
Председница општине Савски венац Ирена Вујовић указала је на то да је општина коју води радо прихватила иницијативу компаније „Дунав“, и додала да је смањење броја незапослених заједнички циљ општина и предузећа.
„Општина Савски венац увек радо прихвата овакве иницијативе и надам се да ће се и друге друштвено одговорне компаније јавити како бисмо могли да спроведемо што више оваквих пројеката и едукација“, рекла је Вујовићева.
Како је нагласила, едукација „Отворени дани“ намењена је полазницима свих животних доба који желе да сазнају нешто више о животном осигурању, а неки и да добију посао.
„Овде су људи не само са Савског венца већ и са целе територије Београда. До сада се пријавило неколико десетина људи, имамо још капацитета и након овог дана расположени смо да опет одржимо једну такву едукацију“, нагласила је председница општине Савски венац.
Директорка продаје животних осигурања Николета Шубет најавила је да ће такве едукације највероватније бити одржаване на свака три месеца, те да ће динамику утврђивати у зависности од броја потенцијалних кандидата.
„Изненађени смо великим бројем биографија које су пристигле данас, претпостављам да ће динамика бити чешћа“, истакла је она.
Шубетова је подвукла да у овом тренутку компанија „Дунав“ има више од 300 агената у целој Србији, те да се нада да ће подручје Београда бити боље покривено након покретања иницијативе.
Едукацији су, осим младих, присуствовали и нешто старији грађани у намери да унапреде своје досадашње каријере стицањем знања и вештина које им компанија „Дунав осигурање“ може омогућити.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *