Мали екран у челичном загрљају жуте елите

О другосрбијанским комесарима РТС-а

Пише Жељко Ињац

Да се „Власи не досете“, програми РТС-ових канала препуштени су другосрбијанско-сорошевским продукционим кућама. Знајући да просечан српски гледалац шест сати дневно проводи поред ТВ екрана, другосрбијанско-сорошевко друштво са РТС-а, ову чињеницу обилато користи (преко „својих“ продукцијских кућа) за „софистицирану“ пропаганду личности и њихових политичких идеја које се касније на „терену“ пласирају на „митинзима за подршку“ својих истомишљеника

Годинама уназад, под будним оком државних пропагандиста, у „Холивуду“ се снимају филмови који имају један циљ – афирмацију друштвених и моралних вредности америчког друштва и његове снаге.

Тако нам стиже „Рамбо“, „Умри мушки“, „Терминатор“, филмови који гледаоцима широм света шаљу јасну поруку: довољан је један наш појединац – амерички натчовек – да вас све победимо!

Руководећи се овом тактиком, РТС у свом целокупном културном програму спроводи „софистицирану пропаганду Сорошеве другосрбијанске културне елите“.

Новопостављено руководство РТС-а громогласно је покренуло емисију из културе „Аутопортрет“. РТС на свом званичном сајту емисију „Аутопортрет“ најављује: „Најзначајније личности домаће културе и уметности говоре о до сада непознатим деловима својих биографија и пружају могућност да их гледаоци упознају на другачији, нешто интимнији начин.“

Цео текст је доступан претплатницима или у штампаном издању

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *