Почетна / Култура / РУСКА МЕКА МОЋ: (НЕ)РАЗУМЉИВА МАШЕЊКИНА ПОПУЛАРНОСТ

РУСКА МЕКА МОЋ: (НЕ)РАЗУМЉИВА МАШЕЊКИНА ПОПУЛАРНОСТ

Феномен цртане ТВ серије „Маша и Медвед“

Пише Владислав Панов

Преко две милијарде гледања једне епизоде руског цртаног серијала „Маша и Медвед“ на Јутјубу и у сто двадесет земаља света успешно продата досадашња два телевизијска циклуса ове серије рекордни су учинак руског одељка забавне индустрије намењеног најмлађима од када она постоји. Неочекивано, управо су руски психолози недавно закључили да – у жестокој конкуренцији америчких анимираних остварења у којима је учинак девастирања дечје психе насиљем и разним субверзивним, сатанистичким, прогеј, расистичким порукама неспоран – место број један по штетности на дечју психу заузима серијал „Маша и Медвед“!

Недавно је свет обишла вест да се у самом врху рекордера по броју гледаности на сајту за преглед видео-садржаја, чувеном Јутјубу, обрела наизглед неочекивано и изненађујуће епизода годинама широм света омиљене анимиране серије за децу „Маша и Медвед“. Дотична епизода овог руског суперкомерцијалног производа за забаву малишана „Маша и каша“ одгледана је, кажу, преко две милијарде пута! Популарнији од Маше су само и даље пандемски заразан малоумни спот „Гангам стајл“, који је на првом месту са чак две милијарде и седамсто милиона прегледа, и хит америчког репера Виза Калифе „Видећу те поново“. Тако се симпатично-неваљала руска девојчица са њеним заштитником медведом обрела у врло чудном друштву. Њен је светски успех иако на први поглед неочекиван, па и бизаран, сасвим у складу са изузетном популарношћу телевизијског серијала који је руски студио за анимацију „Анимакорд“ створио пре десет година. Заправо, почео је тада да га ствара по идеји Олега Кузовкова, који је сценариста и режисер. Дизнијевски успешан пут седмоминутних епизода цртаћа „Маша и Медвед“ отпочео је јануара 2009. године. Од тада је поменути студио, који је у међувремену окупио екипу од преко стотину сарадника на овој серији, свету испоручио два циклуса са укупно 78 епизода.

Цео текст је доступан претплатницима или у штампаном издању

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *