Почетна / Економија / „Супер картица“ за супер потрошаче

„Супер картица“ за супер потрошаче

Компаније НИС и ИДЕА представиле јединствени програм награђивања купаца на НИС „Петрол“ бензинским станицама и у ИДЕА продавницама

Компаније НИС и ИДЕА представиле су заједнички мултипартнер лојалити програм под називом „Супер картица“, кроз који ће пружити додатне погодности својим потрошачима. „Супер картица“ је јединствени програм награђивања у Србији, у који је укључено више партнера, где сваки партнер награђује потрошача за куповину или коришћење њихових услуга.

ПО МЕРИ ПОТРОШАЧА
Овај програм лојалности омогућава компанијама да још боље упознају навике и понашање својих потрошача, са циљем да награде њихову верност. Понуде, које ће бити креиране у складу са индивидуалним потребама корисника, једноставно сакупљање бодова и могућност додатних уштеда, представљају највећу предност овог програма. Концепт мултипартнер лојалити програма, који су започеле компаније НИС и ИДЕА, први је у Србији овакве врсте и величине, и наставиће да се шири укључивањем нових партнера, чиме ће се повећавати погодности за све потрошаче.
Кирил Кравченко, генерални директор НИС-а рекао је овом приликом:
„Инвестиција у потрошаче и задовољавање њихових потреба је једини сигуран пут за раст наше мреже. Задовољство ми је што смо озваничили сарадњу са компанијом ИДЕА. Изрека да се слично сличном радује важи и у нашем случају. НИС се стално развија и расте у највећу енергетску компанију у региону Југоисточне Европе, док ИДЕА из године у годину бележи највећу стопу раста у сектору трговине и међу водећим је малопродајним ланцима у региону Балкана.
Свакако ће највише користи од сарадње НИС-а и ИДЕА имати потрошачи који ће кроз овај програм добити више за мање. НИС има најширу малопродајну мрежу у земљи, са више од 300 бензинских станица, ИДЕА више од 160 малопродајних објеката, што значи да наше пумпе и продавнице заједно дневно обиђе више људи него што је капацитет десет Београдских арена.“

НАЈБОЉА СВЕТСКА ПРАКСА
Ивица Тодорић, председник „Агрокор“ концерна и власник трговинског ланца ИДЕА изјавио је овим поводом да НИС и ИДЕА као друштвено одговорна предузећа у Србији за преко милион својих купаца лансирају нову лојалити картицу под брендом „Супер картица“, која ће побољшати услугу корисницима.
„Уверени смо да овом картицом, која је већ у пракси једна од најуспешнијих у свету лојалити картица, грађани Србије добијају најмодернију и најбољу светску праксу. Најважније је то што наше компаније интензивно раде на увођењу услуга, којима ће потрошачи у Србији добити најбољу технологију и могућност коришћења данашње најнапредније виртуелне инфраструктуре. Лансирање ове картице значи и много више, а то је управо одлична сарадња највећих компанија у Србији и њихов заједнички наступ на тржишту у корист потрошача и укупне економије Србије.
Сигурни смо да ће се око ове лојалити картице ускоро окупити и многа друга предузећа и институције у Србији.“
НИС и ИДЕА су озваничили своје партнерство у присуству великог броја званица, представника Владе Републике Србије, пословних партнера, јавних личности и пријатеља две компаније.

Како до „Супер картице“

Процедура добијања „Супер картице“ је веома једноставна. Потребно је попунити приступницу, отцепити привремену картицу са приступнице, која се користи док на кућну адресу купца не стигне персонализована картица. Приликом сваке куповине „Супер картицом“ на НИС „Петрол“ бензинским станицама и у свим ИДЕА продавницама сакупљају се бодови. После завршетка тромесечног циклуса на кућну адресу купца долази специјална брошура са информацијом о прикупљеним бодовима и оствареним бенефитима, као и бонови за куповину са другим попустима и погодностима за купце. Први обрачунски период ће бити од 01. маја до 31. јула, после чега ће почети нови тромесечни циклус награђивања и погодности за потрошаче.

error: Садржај је заштићен !!