НИС „број 1“ корпоративни бренд Србије у области енергетике

Компанија НИС је добила признање победник „број 1“ у категорији „Енергeтика“ приликом свечане доделе награда „Corporate Superbrands Serbia“ 2012-2013.
НИС је освојио највећи број гласова и проглашен је за корпоративни супербренд у енергетици. Како наводе организатори, циљ „Corporate Superbrands Serbia“ 2012-2013. био је да се стриктном процедуром изаберу најуспешније компаније – корпоративни супербрендови у земљи.
Стручни савет сачињен од менаџера и маркетиншких стручњака из домаћег корпоративног окружења је направио селекцију на основу критеријума: признање јавности и добра репутација, дуготрајна доследност и поузданост, одговорност корпорације у односу тржиште и квалитет, цена и услуге, корпоративни односи – законитост и транспарентност, пословна средина и поступци, друштвена одговорност – спонзорства, културни и друштвени догађаји, заштита животне средине.
После тога, одабране „Corporate Superbrands“ којих је било 1.600 у 34 категорије су оцењивали чланови Стручног савета, као и грађани кроз анкету. Тако је добијено по седам најбољих корпоративних брендова из сваке категорије који чине селекцију корпоративних супербрендова Србије. На овај начин су 244 компаније добиле статус „Corporate Superbrands Serbia“ за 2012-2013. годину.
Компанија НИС је представљена у луксузној публикацији „Corporate Superbrands Bible 2“ која приказује историјат, развој и успехе најјачих корпоративних брендова у Србији. Ово издање успут открива изузетна достигнућа компанија које послују на тржишту Србије, а представља и маркетинг менаџере који стоје иза успешних брендова тих компанија.
„Superbrands“ је настао 1994. године у Великој Британији и представља водећу светску платформу за промоцију брендова кроз повећање информисаности и промоцију брендинга кроз препознавање и утврђивање водећих међународних и локалних брендова у свакој земљи чланици, којих има 90 широм света. „Superbrands“ се други пут организује у Србији, а први пут је, као и сада постигао изузетне резултате и интересовање пословне и шире јавности. Пословно окружење у Србији је изузетно добро прихватило пројекат „Corporate Superbrands Serbia“ 2012-2013, што показује да се пословни сектор Србије развија брзо и ефикасно.