Ко нас запрашује?

Пише МАРА КНЕЖЕВИЋ КЕРН

Дању се види унакажено небо, прошарано аветињским тракама које се стапају у формације облака до сада непознате у метеорологији. Ноћу се интензитет прелета повећава најмање десетоструко

После бриселских „преговора“ представника европских народа, узнемирених због ефеката геоинжењеринг експеримената, који се – мимо протокола и без посебних услова за прикључење – одвијају и над Србијом, може се закључити да је наша земља увелико интегрисана у заједницу запрашених народа, с датумом добијеним већ давне 2006. после потписивања акта издаје и противуставне одлуке о неограниченом и неконтролисаном прелету летелица са специјалним „пасвордом“.
Посланици Европског парламента имали су прилику да саслушају и делегацију шпанских активиста, одлучних да покрену механизме за заустављање геоинжењеринг експеримената, а Извештај који су предали бриселским домаћинима наговештава у којем правцу би озбиљна истрага могла да крене.
Замолили смо Клер Енрион (Claire Henrion), из француског покрета ACSEIPICAS, да нам открије податке везане за питање „ко нас то запрашује?“
Ваш покрет је у Извештају анализирао функционисање разних система наоружања и последице њиховог деловања на природу и људе. Тврдите да владајуће структуре знају о чему се ради?

У тачки Т Извештаја ЕУ дословно пише да се „упркос постојећим конвенцијама, спроводе војни експерименти са манипулацијом времена и производи оружје за масовну деструкцију, као што је то случај са ХААРП системом на Аљасци.“ Овај систем је већ годинама предмет глобалне забринутости, а данас смо сведоци незаустављиве ескалације запрашивања, са појавом бројних болести, међу којима је и моргелонс. Извештајем Environment, Security and Foreign Policy из 1999. предвиђена је израда студије о деловању војних експеримената на природно окружење, и поднет захтев за отварање „Зеленог досијеа“ (Green Paper) за контролу последица манипулације климом, као и захтев да се цивилни закони везани за заштиту природе примене и на војне активности. Предложено је да се детаљна контрола ових активности повери СТОА (Scientific and Technological Options Assessment Panel), како би се сазнала права природа ХААРП система и ризици којима нас излаже.

Промоцијом геоинжењеринга као „једине политички изводљиве и економски рационалне солуције за решавање проблема глобалног отопљавања“ супротставила се др Р. Бертел. На чему је она заснивала своје тврдње?

Др Бертел је стекла углед у научној заједници као епидемиолог, нуклеарни физичар и добитник алтернативне „Нобелове награде“. Она је 2005. обавила значајну студију везану за деловање ХААРП-а, нагласивши могућност да земљотреси на Хаитију и у Јапану нису изазвани природним путем… Промотор геоинжењеринг експеримената Ј. Каплинског, признаје да не зна какве ће последице ово запрашивање изазвати, али не сумња у исплативост пројекта: „Ако нам ова нова технологија донесе добитак, губитницима ће штета бити надокнађена… А јасно је да постоји огроман потенцијал за управљање системом манипулације климом, на начин да се постигне огромна зарада.“

Профит који оправдава људски живот унео је нову етику у међународне трговинске односе. Да ли се ико од званичника побунио?

Одговори Европског парламента на питања у вези са војним активностима, од којих зависи живот 500 милиона европских грађана, били су срамни; пре свега зато што негирају чињенице и што избегавају обавезу да започну истрагу. Дошли смо да прекинемо ову бесмислену и недостојну игру, и зауставимо неометано засипање европског ваздушног простора. Ове летелице избацују тоне аеросола, вршећи експерименте без знања становништва и без икаквог правног оквира. О томе чак постоји и научни консензус, поменут у извештају ГИЕЦ под ставком „Авијација и глобална атмосфера“. Овде се, међутим, помињу само цивилни летови, док се учешће војних летелица прећуткује. Војна тајна?!

Приложили сте фотографије неба из париске регије, и идентичне фотографије из Србије, Грчке, Шпаније, Белгије, Велике Британије, Естоније, Шведске. О каквим се летовима ради?

Пратили смо њихово кретање и закључили да се циркулација ваздушног саобраћаја преко ноћи одвија на средњим висинама (између 2.000 и 8.000 метара). Ноћу се интензитет прелета повећава најмање десетоструко. Дању се види унакажено небо, прошарано аветињским тракама које се стапају у формације облака до сада непознате у метеорологији. У недостатку научне дефиниције прозвали смо их кемтрејлси (хемијски трагови), како бисмо нагласили разлику између уобичајених контрејлса (кондензационих трагова). Временом смо оптужени за ширење теорије завере, па је назив кемтрејлс замењен називом прскање из ваздуха, који асоцира на оно што обично радимо са нежељеним бубама и инсектима у домаћинству.

Ко нас то прска?

У Парламенту смо изложили фотографије авиона „ухваћених на делу“. Ради се о војним авионима НАТО и US Air Force , али и о авионима цивилних компанија Emirates Airlines и Easy Jet… Наши пилоти су их пратили уз помоћ Flight Radara – онлајн сервиса који управља мрежом сарадника. Он омогућава да се за сваки авион на монитору добије информација о компанији којој припада, висини лета, месту поласка и на коју дестинацију су се упутили. Приложили смо снимке на којима се види да много више авиона прелеће него што их Flight Radar има на листи… Наш пилот је фотографисао монитор у моменту кад се неидентификовани авион појавио у видном пољу. Види се да његови перформанси нису забележени на екрану (место поласка ни дестинација). Два минута после појављивања, авион је нестао са мапе… Приложили смо и фотографију авиона италијанског војног ваздухопловства, али има и војних авиона других држава… Погледајте: овај авион полеће негде у близини Рима, пење се на 10.000 метара, у правцу Запада, да би се спустио на 8.000 метара надлећући Roussillon (Француска). Ту изводи осам кружних надлетања, после чега се враћа на место поласка. Бели траг све време прати линију његовог кретања… Кад је небо тмурно, са ниским облацима, чује се непрекидно брујање које траје сатима, што значи да лете ниско. Требало би знати да је 2000. године минимална висина за комерцијалне летове повећана са 4.000 м на 8.000 м, из чега закључујемо да ово брујање производе војни авиони (што смо уз помоћ телескопа и утврдили). Пилоти почињу да прскају синхронизовано, често рано ујутру или око 10 часова преподне. Када се појави један и „обележи територију“, крећу и остали – из различитих праваца, летећи на истој висини и прскајући по утврђеној шеми. За њима остаје мрежа развучених паралелних или укрштених трагова.

Донели сте и узорке тла из разних делова Европе. На грумену земље из Шпаније голим оком се види алуминијумски прах. Шта су показале анализе?

Анализа кишнице указује на алармантно присуство алуминијума, баријума, стронцијума, магнезијума, титана, мангана, силицијума, органске супстанце (вируси), синтетичких полимера и наночестица. Понекад су честице алуминијума видљиве голим оком, као на овом узорку из Галиције… Видели смо да су слични резултати добијени и у Србији. Алуминијум је трећа компонента Земљине коре, али се никада у таквом стању не налази у природном облику. Наши резултати, нажалост, немају тежину коју би имали резултати званичних државних институција. Због тога инсистирамо да држава преузме ова истраживања, како бисмо се коначно званично суочили са истином… Изложили смо фотографију птице у чији кљун су се заплела полимерска влакна, а смањење прилива сунчеве енергије (сами изјављују да им је то циљ), утиче на фотосинтезу, доводи до смањења приноса и мање апсорбције CO2. Ради се о парадоксу: кривица зе ефекат стаклене баште тражи се у цивилним активностима, док се војни сектор уопште не спомиње… Европски парламент је дужан да испоштује Повељу ЕУ којом су загарантована основна људска права, међу којима је и „право на поштовање физичког и менталног интегритета, право на слободу и безбедност, као и висок ниво заштите и побољшање квалитета животног окружења“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *