Почетна / Агенцијске вести Павле Ћосић / Пронађен производ који могу користити и мушкарци и жене

Пронађен производ који могу користити и мушкарци и жене

Пише Павле Ћосић

 

Зрењанин, 14. јун 2012. године (Бе92) – Млади научник из Зрењанина, иначе докторант менаџмента у Новом Саду, тридесетогодишњи Раде Радовановић, пронашао је и патентирао производ назван „Хетероматик“ намењен и мушкарцима и женама подједнако.
Радовановић је за наш лист изјавио да је на идеју дошао понукан сазнањима да су производи попут пива, фудбала, роштиља, рибље чорбе и пасуља искључиво намењени мушкарцима, док су филмови, књиге, ликери, детерџенти за веш и слично искључиво намењени женама.
После троипогодишњег испитивања друштвених околности и тржишта, Радовановић је свој изум базирао на основним претпоставкама заснованим на најзаступљенијим рекламама маркетиншких агенција. „Хетероматик“ би требало да прође двогодишње тестирање у лабораторијама пре него што добије дозволу за производњу и продају у супермаркетима. Како функционише „Хетероматик“ засад је још увек тајна, али је Радовановић лаконски изјавио да ће производ, уколико успешно прође сва испитивања, подједнако задовољити чула и жена и мушкараца, те да ће у његовој производњи учествовати само домаће фабрике козметике, пива, хемијских производа, филмске индустрије, алкохолних пића, месних прерађевина, а предвиђено је учешће и неколико кланица и спортских стручњака, а продавао би се под слоганом „Сви знају зашто“.
„Ово би могао постати наш највећи извозни производ који би српску економију у потпуности спасио и отворио преко милион нових радних места. Осим тога, производ има и ширу друштвену функцију, а то је смањење јаза између полова, као и веће разумевање за мањинске групе“, изјаво је Радовић.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *