Тек што су расписани избори, већ су почеле да лете „страначке варнице” унутар садашње владајуће коалиције. Лидер УРС-а Млађан Динкић је у Лозници на предизборном скупу оптужио челнике Београда: „Зашто да цео народ Србије плаћа кредите за мостове у Београду, а не могу да се узму кредити за мостове и аутопут од Лознице до Руме? Све је то могуће, али прво мора да се разбије централизам који данас постоји.“
Градоначелник Београда и потпредседник ДС-а Драган Ђилас је јуче оценио да су изјаве лидера УРС-а да „цео народ Србије плаћа кредите за мостове у Београду” популизам који се базира на некаквом симулираном „рату Србије против Београда” и упозорио да с тим треба одмах престати.
Ђилас је, на питање како коментарише јучерашње оцене лидера УРС-а да због „покривања дубиозе ГСП” нема новца за реализацију пројеката у другим градовима Србије,одговорио да је „Београд град свих грађана Србије, да припада свима и да сваки грађанин Србије има свој део Београда, живео у њему, провео викенд или пензионерске дане. Београд ће и даље остати отворен град и метропола Балкана, али ће и даље наставити да показује солидарност са онима који у Србији имају мање од нас”, навео је Ђилас у писаном одговору достављеном Танјугу.
Он је додао да треба питати прве људе Сурдулице, Бојника, Пожеге, Црне Траве, Куршумлије, Владичиног Хана и још 34 најнеразвијеније општина Србије да ли им је Београд помогао.
„Питајте градоначелнике и председнике општина по Србији ко им је први притицао у помоћ када их је задесила нека елементарна непогода. И на крају, питајте и самог аутора Закона о финансирању локалне самоуправе да ли се Београд сам одрекао 10 одсто пореза на плате, односно више од две милијарде динара годишње, у корист сиромашних општина Србије”, истакао је први човек Београда. Према речима Ђиласа, и у Београду се једнако тешко живи као и у целој Србији.
„Лако је рећи да у Београду треба свако ко се вози градским превозом да плати економску цену карте. Али би та цена била два и по пута већа него што је данас и зато град, као и сви велики градови у свету, субвенционише градски превоз”, навео је он и подсетио да градске власти субвенционишу још само цене у београдским обдаништима у које иде преко 60.000 деце.
Ђилас истиче да се и у време највеће кризе гради Београд, али да Београд то чини својим парама, а не парама грађана Србије, указујући да је једини пројекат у коме република помаже – мост преко Дунава. „И све то успевамо зато што се у Београду не бавимо високом политиком, већ се бавимо животом”, поручује он.
Лидер УРС-а је истог дана за Б92 рекао да он није против Београда него против „београдског централизма” и навео да „није фер да се кредити узимају само кад се граде мостови у Београду”.
Два деструктора, контроверзна надри -политичара, један другог оговарају , …прљав веш!
Нови Падињак!