Почетна / Избори 2012 / 28. март – Секунда у кампањи од четири до 200 евра

28. март – Секунда у кампањи од четири до 200 евра

БЕОГРАД – Партије ће током изборне кампање, у зависности од телевизије, морати да за секунду промотивног садржаја у оквиру рекламног блока издвоје између четири и 200 евра, док изнајмљен термин у трајању до пет минута кошта од 3.000 до 12.500 евра, пише Данас.

На првом каналу Радио-телевизије Србије (РТС) секунда рекламних спотова кошта од 3.300 до 16.500 динара, а најскупљи термини су непосредно пре и после „Дневника“ у 19 часова и 30 минута.

Цене огласног времена на Другом каналу РТС износе од 2.800 до 4.000 динара по секунди.

Што се тиче изнајмљених термина, РТС је у обавези да свим странкама равноправно додели бесплатно време за промоцију.

На ТВ Б92 емитовање 30 секунди рекламног спота за партије је 360 евра, изнајмљени термин од пет минута је 12.500 евра, док термин од 30 минута, на који странке имају право једном у кампањи, износи 40.000 евра.

Секунду политичког маркетинга ТВ Пинк наплаћује од 3.000 до 20.000 динара, а најскупљи термини су од 18 часова до поноћи.

Предизборни прилози од пет минута на тој ТВ су од 870.000 до 890.000 динара, у зависности од редоследа емитовања у блоку.

Партије које се буду оглашавале на Првој ТВ издвајаће од 35 до 125 евра по секунди или 9.000 евра за термин од пет минута.

На ТВ Авала секунда рекламе до 18 часова кошта 600 динара, током вечери износи 1.200 динара, док је петоминутни прилог о странкама 3.000 евра, а пола сата 15.000 евра.

Једини емитер са националном фреквенцијом који је истакао и термине за политички маркетинг је ТВ Авала, где се могу емитовати сваког дана у 18 часова и 30 минута у блоковима од пола сата и у 23 часа у трајању до сат времена.

Најјефтинија секунда – четири евра је на Хепи ТВ, где кажу да немају у понуди изнајмљене термине за промоцију странака.

За оглашавање у медијима и на билбордима Демократска странка ће издвојити од 250 до 300 милиона динара, изјавила је Данасу потпредседник те партије Јелена Триван.

Шеф Изборног штаба Српске радикалне странке (СРС) Вјерица Радета изјавила је да СРС за кампању има 100 милиона динара, „од којих ће мали део издвојити за медије“.

У Српској напредној странци и Демократској странци Србије тврде да нису одредили средства за ту сврху, а одговоре Данасу нису доставили Уједињени региони Србије, Либерално демократска партија и Социјалистичка партија Србије.

Извор: Фонет, РТВ

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *